اطلاعاتی تازه در رابطه با سامسونگ گلکسی A9

samsung-logo

به‌تازگی تلفن‌همراهی از سامسونگ مشاهده شده است که به احتمال زیاد همان گلکسی A9 باشد، هرچند ماه گذشته بنچمارک AnTuTu اعلام کرده بود این تلفن‌همراه صفحه نمایشی 5.5 اینچی دارد اما حالا مشخص شده است A9 مجهز به صفحه‌نمایشی 6 اینچی است.

شرکت حمل و نقل زائوبا هند اعلام کرده است به تازگی اسمارت‌فونی از سامسونگ را برای تست به هند وارد کرده که گلکسی A9 نام دارد، این اسمارت‌فون صفحه‌نمایشی 6 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی دارد، از دیگر مشخصات منتشر شده در رابطه با A9 می‌توان به پردازنده Snapdragon 620، پردازنده گرافیکی آدرنو 510، 3 گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی اشاره داشت، هم‌چنین دوربین این اسمارت‌فون هم‌چون نسخه قبلی یعنی A8 شانزده مگاپیکسلی است.

SamMobile ماه گذشته اخباری از تست‌های مختلف در هندوستان و دیگر کشورها روی گلکسی A9  را منتشر کرده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت به معرفی رسمی این تلفن همراه نزدیک شده باشیم.

منبعی دیگر خبر از ارسال دو تلفن‌همراه با نام Galaxy A9 اما با قیمت‌های متفاوت 201 و 251 دلار می‌دهد، این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که A9 در دو نسخه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH