تایید اسمارت فون A9w اچ‌تی‌سی از سوی TENAA

نسخه جدید اسمارت فون HTC One A9 به تازگی توسط آژانس چینی TENNA تایید شده است. به نظر می‌رسد که از لحاظ ظاهری این محصول یعنی A9w تفاوتی آن‌چنانی با A9 نداشته باشد و سخت افزار و ویژگی‌های آن نیز تقریبا یکی است! A9w اسمارت فونی با نمایشگر 5 اینچی از نوع AMOLED است که وضوح آن فول اچ‌دی است.

HTC-One-A9w-is-certified-in-China-by-TENAA-(2)

در حالی که هنوز نام برند تولید کننده پردازنده این اسمارت فون عنوان نشده است، اما باید بدانیم که این محصول از یک چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برد که چیزی شبیه به مشخصات اسنپدراگون 615 است که بر روی A9 قرار گرفته است. این بدان معنی است که این محصول نیز از رابط گرافیکی Aderno 405 بهره می‌برد. این محصول تنها در یک نسخه همراه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

دوربین اصلی A9w نمونه‌ای 13 مگاپیکسلی بوده که همراه با فناوری OIS و دیافراگم f/2.0 عرضه می‌شود. دوربین جلویی این اسمارت فون نیز یک نمونه 4 مگاپیکسلی البته از نوع اولترا پیکسل است که پیش از این در پرچم‌داران قدیمی HTC دیده شده بود. همچنین این دستگاه می‌تواند از شبکه 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

HTC-One-A9w-is-certified-in-China-by-TENAA-(3)

معمولا TENAA هنگام تایید محصولات تصاویری از آن را نیز منتشر می‌سازد. تصاویری که از این محصول منتشر شده است شباهت زیادی به محصول پیشین اچ‌تی‌سی یعنی A9 که دقیقا نمونه‌ای شبیه به آیفون است، دارد. تفاوت دیگر این نسخه با A9 در ظرفیت پشتیبانی شده آن توسط کارت حافظه آن است. این محصول می‌تواند تنها تا 128 گیگابایت رم را پشتیبانی کند در صورتی که A9 تا 2 ترابایت ظرفیت داشت.

قطعا باید منتظر بمانیم تا این کمپانی اصلی‌ترین تفاوت این دو محصول را برای رسانه‌ها بیان کند. احتمالا ظرف چند هفته آینده این محصول رسما معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH