دست‌بند سلامتی شیائومی Mi Band S1 با قابلیت‌های جذاب معرفی شد

Mi-Band-1S-pثriced-at-15-ships-on-November-11th

سرانجام، کمپانی محبوب شیائومی از نسل جدید دست‌بندهای سلامتی خود با نام شیائومی Mi Band 1S رونمایی کرد. این مدل، جانشین دست‌بند موفق Mi Band است و تنها 15 دلار قیمت دارد. برای آشنایی بیشتر با شیائومی Mi Band 1S در ادامه مطلب، همراه آی‌تی‌رسان باشید.

این دست‌بند ارزان‌قیمت، هیچ نمایشگر مجزایی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد و این، نشان می‌دهد که برای استفاده از دست‌بند Mi Band 1S باید برروی نمایشگر گوشی ‌هوشمند و یا تبلت خود که با این دستگاه جفت شده است، حساب کنید. هردو سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس به‌‌طور رسمی توسط این دست‌بند پشتیبانی می‌شوند.

قابلیت‌های فراوان این دست‌بند سلامتی، احتمالا افرادی را که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، حسابی وسوسه خواهد کرد. شیائومی Mi Band 1S می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کرده و در هنگام استراحت کاربران، کیفیت خواب را بررسی نماید. این ابزار پوشیدنی، هم‌چنین قادر است میزان کالری را که در هنگام ورزش سوزانده‌اید، محاسبه کند و حسگر قدم‌شمار آن، ارزش خرید شیائومی Mi Band 1S را دو چندان خواهد کرد.

Mi-Band-1S-priced-at-15-ships-on-November-11th

به‌منظور هماهنگی بیشتر Mi Band 1S با دیگر محصولات سازنده خود، این دست‌بند سلامتی می‌تواند گوشی‌های موبایل شیائومی را آنلاک کرده و بررسی‌های خود را از طریق یک هشدار به دستگاه کاربران ارسال نماید. به‌علاوه، اعلام شده که گواهی‌ IP67 برای این ابزار پوشیدنی به‌ثبت رسیده است؛ دریافت این گواهی برای یک وسیله، بدین معنی است که ابزار مدنظر می‌تواند به‌مدت نیم ساعت تا 3 فوت در آب غوطه‌ور شود و این، هیچ مشکلی را برای وسیله مذکور پیش نخواهد آورد.

باتوجه به معرفی Mi Band 1S، نسل‌قبلی این دست‌بند سلامتی را هم‌اکنون می‌توانید تنها با پرداخت 11 دلار خریداری نمایید. در تابستان گذشته، شیائومی حدودا 6 میلیون از این دست‌بند را به‌فروش رسانده است. این فروش خوب، شیائومی را با سهم 24.6 درصد در رتبه دوم پرفروش‌ترین‌های بازار ابزار پوشیدنی جای داده است.

ابعاد دست‌بند جدید شیائومی  37 در 13.6 در 9.9 میلی‌متر است و تنها 5.5 گرم وزن دارد. شیائومی Mi Band 1S در تاریخ 11 نوامبر عرضه خواهد شد.

1 در مورد “دست‌بند سلامتی شیائومی Mi Band S1 با قابلیت‌های جذاب معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH