پرچم‌دار بعدی HTC با نامی جدید و پردازنده اسنپدراگون 820 عرضه می‌شود!

چندی پیش در خبر کوتاهی از سوی اکانت Riccioli1@ در توییتر اعلام شده که پرچم‌دار بعدی اچ تی سی با نام HTC M10 عرضه نخواهد شد؛ اما کمی بعد، منبع دیگری که یکی از توسعه دهندگان Romهای اندروید است با اکانت liabTooFeR@ اعلام داشت که پرچم‌دار بعدی این کمپانی تایوانی قطعا با نام HTC M10 عرضه می‌شود.

htc-logo-sketch-640x334

در تازه‌ترین اخبار، اعلام شده است که اچ‌تی‌سی قصد دارد تا تازه‌ترین پرچم‌دار خود را با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 820 که امروز رسما معرفی شده است، به بازار عرضه شود. در واقع این کمپانی تاکنون منتظر عرضه رسمی این پردازنده بوده و حال بهتر می‌تواند برای محصول جدیدش تصمیم بگیرد.

اما این کمپانی باید به سراغ تولید محصولی برود که هواداران و مشتریان را کمی به خرید اسمارت فون‌هایش ترغیب کند. برخورد سرد کاربران با M9 و کاهش فروش عجیب این کمپانی، باعث ضررهای زیادی برای آن‌ها شد و حال اگر بخواهند از این شرایط خارج شوند، باید به سرعت فکری به حال پرچم‌دار بعدی خود کنند. پیش از این، یکی از مدیران ارشد این کمپانی از کار مهندسین اچ‌تی‌سی بر روی اسمارت فونی با نام Hero خبر داده بود که اکثر افراد گمان داشتند HTC One A9 همان قهرمان معروف باشد.

اما خب، با معرفی این محصول میان رده مشخص شد که فعلا خبری از قهرمان اچ‌تی‌سی نیست. حال امید می‌رود که پرچم‌دار بعدی این کمپانی رو به افول تایوانی بتواند کمی نگاه‌ها را به خود جلب کند.

شاید اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود را که این بار نام M را بر روی خود نمی‌بیند، برای سه ماهه دوم سال آینده میلادی آماده کند؛ اما خب قطعا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش پردازنده اسنپدراگون 820 خواهد بود که کوالکام به آن اعتقاد زیادی دارد. به زودی اخبار بیشتری از این پرچم‌دار خواهیم شنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH