ناوبری آفلاین با یک بروزرسانی جدید به Google Maps اضافه شد

Google Maps

وقتی بحث داشتن یک برنامه نقشه خوب روی هندست می‌شود، باید اعتراف کرد که Google Maps بهترین است. اما همین بهترین، سال‌هاست که از سوی کاربران به دلیل عملکرد نامناسب به صورت آفلاین مورد سرزنش و انتقاد قرار گرفته است.

از همین رو گوگل تصمیم گرفته است با ارائه یک بروزرسانی، عملکرد آفلاین برنامه نقشه خود را در زمینه ناوبری و جستجو ارتقا بخشد. این بروزرسانی بزودی برای iOS هم عرضه خواهد شد.

جریان از این قرار است که کاربر می‌تواند از این پس نقشه‌های آفلاین یک ناحیه را دانلود و پس از آن به صورت آفلاین ناوبری لازم را از برنامه طلب کند. این برنامه هر 15 روز و به صورت پیش فرض زمانی که دستگاه به شارژر متصل می‌شود و به وای‌فای وصل است، بروزرسانی می‌شود.

اما این قابلیت محدودیت‌هایی هم دارد. در نقشه آفلاین مناطق تجاری تنها با نام، رتبه‌بندی ستاره‌ای و شماره تلفن به نمایش در می‌آیند و کاربر به نظرات دیگر کاربران یا تصاویر دسترسی نخواهد داشت. بعلاوه دید ماهواره‌ای، جهت‌های پیاده‌روی و حمل و نقل عمومی نیز در این نقشه‌ها وجود نخواهد داشت.

با وجود این محدودیت‌ها، باید گفت که بروزرسانی نامبرده در زمینه‌های زیادی به ویژه سرعت جستجوی آفلاین ارتقای قابل توجهی داشته است.

2 در مورد “ناوبری آفلاین با یک بروزرسانی جدید به Google Maps اضافه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH