تصویر جدیدی از اچ‌تی‌سی وان X9 منتشر شد

HTC-One-X9-leak_2

همانطور که احتمالا می‌دانید اچ‌تی‌سی در چند وقت گذشته تعداد نسبتا زیادی تلفن رده بالا و میان‌رده گوناگون را معرفی کرده است که البته هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت چشم‌گیری را در بازار تجربه کنند. در ابتدا کمپانی، تلفن One M9 را معرفی کرد؛ پس از مدتی One M9+ و One E9+ و چند مدل دیگر از تلفن‌های رده بالا نیز به این مجموعه افزوده شدند. اما اچ‌تی‌سی در بخش میان‌رده‌ها نیز بیکار ننشست و جدیدترین محصول این کمپانی نیز یک مدل میان‌رده به نام One A9 بود. تلفن هوشمند A9 را نمی‌توانیم به عنوان یک محصول رده بالا طبقه‌بندی کنیم اما به عنوان یک میان‌رده نیز این گوشی قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اما به‌تازگی خبرهای شنیده می‌شود مبنی بر این‌که اچ‌تی‌سی قصد معرفی یک تلفن هوشمند جدید به‌نام One X9 را دارد که امروز تصاویر جدیدی نیز از این مدل منتشر شده است.

برطبق آخرین شایعات شنیده شده از One X9 این مدل نیز در گروه میان‌رده‌های بازار قرار می‌گیرد و برخلاف آن‌چه انتظار داشتیم قرار نیست مشخصاتی در حد پرچم‌داران را در این گوشی شاهد باشیم. به‌هرحال امروز تصویر جدیدی از این مدل منتشر شده است که در بالا این عکس را شاهد هستید.

مورد جالبی که در این تصاویر می‌توان شاهد بود قرار گیری دکمه‌های نرم‌افزاری، این‌بار نه در صفحه‌نمایش بلکه در زیر آن است. اسپیکرهای BoomSound نیز همانطور که انتظار می‌رفت به‌همان شکل همیشگی در جلوی گوشی قرار دارد. اما در بخش مشخصات سخت‌افزاری شاهد یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت Full HD هستیم. 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این فبلت در نظر گرفته شده است که از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. اچ‌تی‌سی وظیفه پردازشی این گوشی را برعهده پردازنده ساخت کمپانی مدیاتک قرار داده که اگر میزان حافظه رم را نیز در نظر بگیریم انتظار می‌رود این پردازنده از نوع Heilo X10 یا مدل جدیدتر Heilo P10 باشد. همچنین One X9 یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارد که یک دوربین 4 مگاپیکسلی از نوع UltraPixel نیز در جلوی تلفن خودنمایی می‌کند. ظرفیت باتری نیز 3000 میلی‌آمپر در نظر گرفته شده است.

این تمام چیزی بود که تاکنون از One X9 می‌دانستیم. هنوز مشخص نیست که اچ‌تی‌سی چه‌زمانی قصد معرفی رسمی این تلفن را دارد اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تا چند هفته آینده این اتفاق رخ خواهد دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH