Air button محصولی که یک کلید میانبر لمسی به گوشی شما اضافه می‌کند!

Air-Button-2-752x490

Air button به عنوان یک کلید لمسی عمل می‌کند و می‌تواند امکانات جالبی را به گوشی هوشمند شما اضافه کند؛ مثلا به جای این که قفل گوشی را باز کرده و از طریق منو، برنامه‌ای را بسته یا باز کنید، به سادگی می‌توانید Air button را که پشت گوشی نصب شده است، فشار دهید؛ می‌توانید از این کلید به عنوان میانبر برای تماس تلفنی، باز کردن اینباکس، دسترسی به دوربین، یا هر کاری که بیشتر با تلفن خود انجام می‌دهید، استفاده کنید! باز کردن قفل گوشی از طریق سوایپ کردن صفحه و کلیک کردن روی یک آیکن برای باز کردن اپلیکیشن آن، ممکن است خیلی ساده باشد، اما با وجود Air button این کار را در زمان کوتاه‌تری انجام می‌دهید. وقت طلا است بخصوص اگر در یک جلسه باشید!

می‌خواهید ایمیل‌هایتان را بررسی کنید؟ می‌خواهید با یک مخاطب خاص (!) تماس برقرار کنید؟ کافی است فقط Air button را که در پشت گوشی قرار دارد، لمس کنید. در واقع، با وجود این وسیله، از جستجو و اسکرول کردن منوهای گوشی خلاص می‌شوید و هر چه بخواهید به‌راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

Air-Button-1

Air button در واقع یک سری دکمه قابل شخصی سازی است که با NFC کار می‌کند؛ این دکمه‌های چسبنده هیچ گونه مصرف باتری ندارند، بنابراین همیشه می‌توانند با گوشی در ارتباط باشند. برای این که بتوانید از این وسیله جالب استفاده کنید، نیازی به ارتقا یا تعویض گوشی شما نیست؛ فقط کافی است گوشی به NFC مجهز باشد و از این پروژه، در Kickstarter حمایت کنید!

تیم طراحی Air button امیدوار است که تا تاریخ ۲۶ نوامبر، مبلغ ۱۵ هزار دلار حمایت مالی دریافت کند و تا لحظه نگارش این مطلب، که ۱۳ روز فرصت باقی مانده، بیشتر از ۹۵۰۰ دلار، از طریق ۳۷۵ نفرحامی این پروژه دریافت شده است.

4 در مورد “Air button محصولی که یک کلید میانبر لمسی به گوشی شما اضافه می‌کند!”

  1. مسخره نیست که که بهش بگن ى ابداع جدید
    اخه این قابلیت رو الجى 3 سال پیش رو گوشى هاش گذاشته گو شى من جى پرو هستش و این قابلیت رو داره فقط اسمش فرق داره

    1. محمدرضا احمدپور

      سلام. به این دلیل ابداع جدید محسوب میشه که قابلیت نصب روی تمام گوشی ها رو داره. فقط کافیه گوشی nfc داشته باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH