10 مکان زیبا در فرانسه که باید قبل از مرگ ببینید!

moving_to_franceفرانسه یکی از زیباترین کشورهای اروپای غربی است. قسمت‌های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب‌وهوای معتدل است و علاوه بر این، شاهد جاذبه‌های گردشگری فراوانی در این کشور هستیم. همین دو دلیل هستند که باعث شده‌اند، سالانه‌، میلیون‌ها نفر برای گردش به فرانسه سفر می‌کنند. در این مقاله قصد داریم، 10 تا از مکان‌های دیدنی در فرانسه را به شما معرفی کنیم که برای گردشگران بسیار مناسب هستند. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

برج ایفل hith-eiffel-tower-iStock_000016468972Largeبدون هیچ شکی باید برج ایفل پاریس را یکی از نمادهای فرانسه دانست؛ مکانی که به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب در فرانسه ساخته شد و به واسطه‌ جذابیت‌هایش، مکانی ایده‌آل برای توریست‌ها به شمار می‌رود.

جزیره کرسCorsicaجزیره کرس (Corsica) یکی از جزایر و مکان‌های دیدنی فرانسه است که چهارمین جزیره‌ بزرگ مدیترانه نیز شناخته می‎شود. این منطقه از آب و هوای معتدلی بهره‌مند است و به لطف ساحل زیبا و چشم‎انداز کوهستانی‌اش، مکانی جذاب برای گردشگران محسوب می‌شود.

قلعه Sully-sur-LoireChateau-de-Sully-sur-Loireقلعه Sully-sur-Loire، سالیان بسیاری است که در فرانسه ساخته شده است و به عنوان مکانی سلطنتی شناخته می‌شود؛ با این حال چند سالی می‌شود که مردم عادی نیز می‌توانند در آن حضور پیدا کنند. از جذابیت‌های این قلعه که در دره لویر واقع شده است، ساختمان‌ها و طراحی بی‌نظیر بخش‌های مختلف آن است.

مونت سنت میشلSaint-Michelدر قرن هشتم، جزیره‌ای در نرماندی فرانسه بنا شد که بعدها به مونت سنت مویشل معروف گردید. این جزیره، سرشار از جاذبه‌های گردشگری است و سالانه چند صد هزار نفر از آن دیدن می‌کنند. چیزی که این جزیره را خاص می‌کند، ساختمان آن است که در بالا، صومعه قرار دارد، در پایین فروشگاه‌ها وجود دارند و بعد از آن نیز ماهی‌گیران و کشاورزان مشغول به کار هستند. از این جزیره به عنوان یکی از نمادهای فرانسه یاد می‌شود که در آن، آمیزه‌ای از هنر و تاریخ را می‌توان یافت.

باغ ژیورنیwaterliliesموزه کلود مونه، نقاش فرانسوی، در ژیورنی در شمال این کشور قرار دارد. به پاس زحمات او، باغی برای او ساخته‌اند که الهام گرفته از نقاشی “نیلوفر آبی” اوست و دیدنش خالی از لطف نیست. این باغ، سالانه حدود نیم میلیون بازدید‌کننده دارد و در آن هر نوع گل و گیاهی یافت می‌شود.

شهر انسیannecyAnnecy، شهری است از مناطق وسیع آلپ که بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد. این شهر از زیباترین مناطق سفر بوده و برای گردشگران بسیار مناسب است.

سواحل شهر نیسNiceنیس یکی از شهرهای ساحلی زیبای مدیترانه است که در فرانسه واقع شده است. این شهر دارای ساحلی زیبا که افراد بسیاری روزانه برای گردش، قدم زدن، ورزش کردن و تفریح به آن می‌روند. علاوه بر این، هتل‌های ماسه‌ای و زیبا، مزیت دیگر این مکان به شمار می‌رود. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، سواحل نیس را فراموش نکنید!

کولوسئومColosseum

اماکن تاریخی همیشه در میان مردم محبوب بوده‌‍‌اند؛ چه در ایران چه در سایر کشورها! کولوسئوم یا همان تئاتر روم باستان را همه می‌شناسند؛ مکانی که هر ساله افراد بسیاری به واسطه‌ وسعت زیاد و جذابیت‌هایش از آن دیدن می‌کنند. هم ایتالیا و هم مرز فرانسه، به این مکان راه دارند.

کورشولCourchevelکورشول (Val d’Isère) یکی از معروف‌ترین پیست‌های اسکی فرانسه و بزرگترین پیست جهان، واقع در منطقه آلپ است. علاوه بر این‌که اسکی در این منطقه لذت‌بخش خواهد بود، نباید از وسعت بسیار آن که از اتصال هفت روستای فرانسه تشکیل می‌شود، گذشت!

کاخ ورسایVersaillesکاخ ورسای  در دوره لویی چهاردم، در نزدیکی شهر پاریس احداث شده است و به عنوان بزرگترین کاخ سلطنتی جهان شناخته می‌شود. این کاخ از چندین ساختمان زیبا، فضای باز فوق‌العاده، دریاچه مصنوعی، چندین آب‌نمای زیبا و چند تالار (از جمله تالار آینه) تشکیل شده و به همین دلیل نیز منطقه‌ای بی‌نظیر برای توریست‌ها محسوب می‌شود.

2 در مورد “10 مکان زیبا در فرانسه که باید قبل از مرگ ببینید!”

  1. ممنون ولی به شخصه دوست دارم مناطق دیدنی ایران رو اگه عمری باقی بود ببینم بعد کشورهای دیگه.
    ایران جاهای دیدنی زیاد داره و ضعف مدیریت در تبلیغات و جذب گردشگر باعث شده اصلا به چشم نیان و گمنام باقی بمونن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH