معرفی رسمی لنوو Vibe X3: قدرتمند و زیبا

لنوو که این روزها بیشتر از قبل در حوزه اسمارت فون‌ها فعال بوده و نمونه‌هایش را در بازار کشورمان نیز می‌بینیم، سومین محصول از سری جذاب X خود را معرفی کرد. پس از اینکه اعلام شده بود X3 بر روی صدا و کیفیت بسیار متمرکز شده، به نظر می‌رسد که لنوو این مهم را به خوبی به انجام رسانده است.

Lenovo-Vibe-X3 (1)

این محصول از اسپیکرهای جلویی استریو بهره می‌برد. با اینکه این دستگاه اولین اسمارت فون لنوو با اسپیکرهای جلویی محسوب نمی‌شود، اما ایکس 3 از فناوری Hi-Fi 3.0 همراه با سیستم اختصاصی ESS Sabre ES9018K2M یا Wolfson8281 DAC به همراه آمپلی فایر مجزا برای بلندگوها عرضه شده است. همچنین وجود سه میکروفون برای کاهش و حذف کلی نویز هنگام مکالمه نشان می‌دهد که این تولید کننده چینی تلفن همراه در حوزه صدا بسیار عالی عملکرد است و فناوری Hi-Fi را به خوبی درون این اسمارت فون جای داده است.

Lenovo-Vibe-X3 (2)

Vibe X3 همراه با یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی عرضه می‌شود. بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون 808 و یا چیپست 8 هسته‌ای مدیاتک (برای نسخه‌های 16 گیگابایتی) همراه با قطع پردازش مجزا SenorHub نیز از برنامه‌های لنوو برای سخت افزار X3 است. همچنین رم این اسمارت فون در دو نسخه 2 و 3 گیگابایتی عرضه می‌شود و البته حافظه داخلی آن نیز در نسخه‌های مختلف 16، 32 و 64 گیگابایتی موجود خواهد بود. البته تمامی این نسخه‌ها دارای اسلات کارت حافظه نیز هستند.

در مورد دیگر ویژگی این اسمارت فون می‌توان به دوربین 13 یا 21 مگاپیکسلی اصلی آن بر اساس نسخه عرضه شده، فلاش LED دوگانه دو رنگ و دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی بر اساس نسخه آن اشاره کرد. این کمپانی که بر روی توان باتری اسمارت فون هایش حساس است، از یک باتری با ظرفیت 3600 و 3400 میلی آمپری بهره برده است. ضخامت این محصول حدود 8.7 میلی‌متر است.

Lenovo-Vibe-X3

لازم به ذکر است که به دلیل وجود اسپیکرهای جلویی، بلندی این اسمارت فون بیش از 5.5 اینچ می‌شود. هم چنین بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت نیز انتخاب دیگر این کمپانی است.

لنوو Vibe X3 در تاریخ 25 نوامبر به طور رسمی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید هم اکنون به طور آنلاین این محصول را پیش خرید نمایید. قیمت نسخه با رم 2 و حافظه 16 گیگابایتی حدود 300 دلار بوده و نسخه 3 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی 400 دلار قیمت دارد. نسخه تاپ و پریمیوم این اسمارت فون یعنی دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز چیزی حدود 470 دلار قیمت دارد.

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH