سامسونگ و عرضه پرچم‌دار تایزنی در سال آینده

سیستم عامل تایزن را که شناسید؟ پلتفرمی که سامسونگ آن را عرضه کرده و با شعار «سیستم عاملی از همه چیز» به شدت پشت آن ایستاده است و با عشق در صدد آن است تا به پیشرفتش کمک کند.

tizen

تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که سال 2016، سال انقلاب این سیستم عامل خواهد بود. این غول کره‌ای اعلام کرده است که در سال آینده میلادی، اسمارت فون‌های قدرتمندی با پلتفرم تایزن را وارد بازار خواهد کند. این سیستم عامل هم اکنون در بازار حضور داشته و محصولاتی مبتنی بر آن توسط سامسونگ تولید و عرضه شده‌اند. محصولاتی چون اسمارت فون‌های میان رده و گجت‌های پوشیدنی.

گجت‌های Z1 و Z3 دو نمونه از محصولاتی هستند که از این پلتفرم سبک و ساده بهره‌ می‌برند و به عنوان یک آزمون موفق برای این سیستم عامل مطرح می‌شوند.

اکوسیستم تایزن به سرعت در حال گسترش است و توسعه دهندگان نیز برای پشتیبانی آن قول‌های فراوانی داده‌اند. همچنین سامسونگ به آن‌ها قول داده است که درآمدشان را تا سال آینده برای پشتیبانی از نرم افزارهای تایزن تامین کند. هم اکنون سامسونگ و شرکت‌های بزرگ دنیا در حال کار بر روی نرم افزارهای تایزن بوده و به زودی خبرهای زیادی در این مورد خواهیم شنید.

اما در این میان، تنها چیزی که خلا آن به شدت احساس می‌شود، یک سخت افزار قدرتمند بر روی محصولات تایزنی است؛ اما این گزارش حاکی از آن است که به زودی سری Z سامسونگ بیش از این‌ها خواهد درخشید. اگر طبق نام گذاری‌های قبلی جلو برویم، اسمارت فون‌های بعدی سامسونگ با سیستم عامل تایزن، نام‌های Z5 و Z8 را بر روی خود خواهند دید؛ اما انتخاب نامی جدید برای پرچم‌دار این سری نیز دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین در کنار عرضه یک اسمارت فون قدرتمند و پرچم‌دار، باید منتظر رونمایی از گجت‌های پوشیدنی تایزن با توانایی‌های خاص و ویژه نیز باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH