اولین گلکسی نوت 5 مجهز به اندروید مارشمالو در XDA رویت شد

not5-marshmallow

پس از انتشار برنامه زمانی به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای اسمارت‌فون‌های بالارده سامسونگ تقریبا تمامی دارندگان این مدل‌ها منتظر دریافت این به‌روزرسانی در زمان گفته شده هستند، اما کاربران کنجکاوی هستند که قصد دارند این به‌روزرسانی را پیش از سایرین دریافت کنند. به‌تازگی وب‌سایت XDA تصاویر و ویژگی‌های اولین گلکسی نوت 5 به‌روز شده به مارشمالو را منتشر کرده‌ است.

Mario Tomás Serrafero کاربری است که توانسته نوت 5 خود را به مارشمالو به‌روزرسانی کند، این کاربر در مورد تغییراتی در لانچر این اسمارت‌فون به‌وجود آمده بیان کرده است که تاچ‌ویز دچار بهینه‌سازی‌های زیادی شده است، او‌ هم چنین بیان می‌کند با دریافت مارشمالو شاهد عملکرد بهتر پردازنده در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شده است. ماریو عملکرد پردازنده را پس از به‌روزرسانی رویایی می‌داند.

Android6on Note 5

ماریو هم‌چنین خبر از بهبودهایی در رابط‌کاربری این اسمارت‌فون می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازشدن سریع‌تر قفل صفحه‌نمایش، منو مولتی‌تسکینگ روان‌تر و افزوده‌شدن انیمیشن‌های تازه اشاره کرد.

Android6on Note 5-2

در رابطه با افزایش امتیازهای پردازنده در این به‌روزرسانی می‌توان به افزایش 21 واحدی در بخش امتیاز تک‌ هسته‌ای و افزایش 156 واحدی در بخش پردازش چند هسته‌ای اشاره کرد.

Android6on Note 5-3

در رابطه با دیگر تغییرات نوت 5 با مارشمالو می‌توان در تغییر اپلیکیشن‌های ساعت، ماشین‌حساب، تقویم و فایل‌منیجر اشاره کرد اما اپلیکیشن دوربین تغییر خاصی نداشته است. تعداد برنامه‌های مایکروسافت در این نسخه بیشتر شده است. در بخش لانچر نیز تغییرات جزیی در طراحی به‌وجود آمده که در نوع خود جالب هستند.

موارد بالا جز مهم‌ترین و قابل رویت‌ترین تغییراتی است که در این به‌روزرسانی دیده شده است اما مطمئنا این نسخه یک پیش‌نمایش بوده و در نسخه اصلی شاهد تغییرات بیشتری خواهیم بود.

1 در مورد “اولین گلکسی نوت 5 مجهز به اندروید مارشمالو در XDA رویت شد”

  1. سلام
    من گوشی نوت ۵ خودمو اپدیت کردم
    اندروید مارشامول یا همون ۶
    اما برنامه قلم نوت کلا پریده
    تازه خیلی از برنامه ای جدید هم مینویسه اجرا نمیکنه
    اما سرعت گوشی خیلی عالی شده
    و اینکه عمر باتری بیشتر شده
    اما برنامه کناری قلم که تو اندروید ۵ بود دیگه نیست
    و از کارایی قلم خیلی امکاناتش کم شده
    حالا میخوام برش گردونم اندروید ۵
    یادتون باشه صددرصد حساب کاربری درست کنید و رمزش یادتون باشه تو گوشی هست به اسم اکانت سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH