گوشی سونی Xperia E را بیشتر بشناسید!

• کیفیت مکالمه متمایز از طریق صدای HD و سیستم حذف‌ کننده سر و صدای مزاحم برای مکالمات با صدای کاملا شفاف در هر محیطی
• کنترل آسان هزینه‌ها با سیستم پایش مصرف دیتا و افزایش زمان آماده بکار تا 4 برابر بیشتر با مدیریت بهینه مصرف باتری
• مدل دو سیم کارته -Xperia E dual- نیز در دسترس خواهد بود

ارتباطات همراه سونی (“سونی موبایل”) Xperia E، عضوی جدید و مقرون به صرفه از مجموعه تلفن‌های هوشمند سری Xperia را معرفی کرد. Xperia E، تازه‌ترین تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید سونی، تک سیم کارته بوده و در کشورهای آفریقای جنوبی و مراکش در دسترس خواهد بود و مدل دو سیم کارته آن مختص منطقه خاورمیانه بوده و از سه ماهه نخست سال 2013 در دسترس خواهد بود.

Xperia E تلفن هوشمندی کامپکت و با قیمتی رقابتی است که برای ساده‌سازی طراحی شده است. این گوشی که در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی در دسترس خواهد بود، کیفیت صدای متمایز HD را که مکالمات تلفنی را بیش از پیش واضح‌تر می‌سازد، به رخ می‌کشد. این گوشی همچنین به سیستم حذف کننده سر و صدای مزاحم محیط که با حذف سر و صدای زمینه امکان گفتگوی کاملا واضح را در هر محیطی فراهم می‌آورد، مجهز است.
Xperia E همچنین برای ایجاد امکان کنترل هزینه و مصرف باتری برای مصرف‌کنندگان طراحی شده است. برنامه کاربردی پایش مصرف دیتا مبلغ پرداختی بابت دیتای مصرفی را نمایش داده و حالت آماده بکار افزایش داده شده، مدت زمان آماده به‌کار را تا 4 برابر افزایش می‌دهد. زمانی که صفحه نمایش برای چند دقیقه در حالت خاموش قرار گیرد، Wi-Fi و تبادل دیتا غیر فعال شده و اغلب برنامه‌های کاربردی به منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری غیر فعال می‌شوند. هرچند که تماس‌های تلفنی و پیام‌رسانی به صورت عادی بکار خود ادامه می‌دهند. زمانی که یک بار صفحه نمایش را برای فعال کردن دستگاه از حالت آماده به‌کار لمس کنید، تمامی عملکردها به حالت عادی باز می‌گردند.
این گوشی همچنین در مدل دو سیم کارته –Xperia E dual– نیز در دسترس است. بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند به آسانی و تنها با یک تک لمس تعرفه‌ها را تعویض کنند تا در مقرون به صرفه‌ترین پلن باقی بمانند.
اسپریدون گوسِتیس، رئیس بازاریابی ارتباطات همراه سونی خاورمیانه و آفریقا، گفت: “از نظر کیفی و عملکرد، Xperia E و Xperia E dual گزینه‌هایی عالی برای کاربرانی است که برای نخستین بار تلفن‌ هوشمند خریداری می‌کنند. چنین کاربران با این مدل‌های جدید، اکنون می‌توانند نخستین گام‌های خود را به سوی دنیای تلفن‌های هوشمند Xperia بردارند. چیزی که این پیشنهاد را بیش از پیش جذاب می‌سازد قیمت مقرون به صرفه Xperia E و علاوه بر آن تجهیز این گوشی به ویژگی‌هایی است که عمدتا به تلفن‌های پیشرفته اندرویدی تعلق دارند.”

Xperia E به کیفیت فراتر صدا با برنامه کاربردی واکمن به‌صورت از پیش بارگذاری شده که شامل تکنولوژی صوتی xLOUD™ می‌شود، صدای ساراند سه بعدی و اکولایزر دستی مجهز شده است. مصرف‌کنندگان همچنین به آسانی می‌توانند محتوای خود را بر روی تلویزیون، تبلت و کامپیوتر شخصی از طریق اتصال بی‌سیم DLNA ببینند و به اشتراک بگذارند.
Xperia E با آندروید ویرایش 4.1 (لوبیای ژله‌ای) به منظور ارایه تازه‌ترین تجربه کاربری اندروید به بازار عرضه می‌شود.
ویژگی‌های کلیدی برای Xperia E
• تماس‌های تلفنی کاملا واضح به یاری صدای HD و سیستم حذف کننده سر و صدای مزاحم.
• مدیریت بهینه مصرف دیتا و باتری
• باتری با دوام 1500 میلی‌آمپری قابل تعویض
• صفحه نمایش 3.5 اینچی HVGA برای مرور عالی اینترنت و تجربیات سرگرمی
• تجربه موسیقی واکمن با xLOUD و ساراند سه بعدی
• اتصال بی‌سیم DLNA برای به اشتراک گذاری و مشاهده آسان محتوا مانند عکس و ویدیو بر روی تلویزیون، تبلت و کامپیوتر شخصی
• مجهز به پردازنده 1 گیگاهرتزی
• Xperia E در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی و Xperia E dual در رنگ‌های مشکی و طلایی در دسترس خواهند بود.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

11 در مورد “گوشی سونی Xperia E را بیشتر بشناسید!”

  1. من خودم اکسپریا e دارم میتونم فقط بهتون بگم بهترین گوشی هست (هم از لحاظ قیمت )(هم از لحاظ خوش دست بودن)(هم از لحاظ امکانات) و…. یک گوشی عالی اندروید برای کسانی که تمایل زیادی نسبت به خرید گوشی گران قیمت ندارن واقعا گوشی خوبیه در خریدش شک نکنید

  2. سونی چرا اینقدر گوشی یکسان میده
    زیاد فرقی نداره ها
    ینی اکثر شرکتا اینجور شدن
    البته
    ال جی بهتره
    یکم قیافشون فرق میکنه
    حالا این چ برتری ای نسبت به یو داره ؟
    ارزش خرید داره
    مثلا همین میرو که اصلن ارزش خرید نداره

  3. عالی و مقرون به صرفه با طراحی ناب سونی. سیستم صرفه جویی باتریش واقعا هوشمدانس و کاربردی. نه فقط یک اسم و بی استفاده و فقط سرو صدا!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH