VivoTab و VivoBook ایسوس در راه ایران

آوات که نمایندگی ایسوس را در ایران برعهده دارد به زودی نوت‌بوک و تبلت‌های ویندوز 8 ایسوس را از سری Vivo وارد بازار می‌کند. این محصولات شامل دو مدل VivoTab و دو مدل VivoBook مبتنی بر ویندوز 8 به بازار داخلی عرضه می‌شوند.

به گزارش رسانه آوات، با عرضه این محصولات، کاربران ایرانی برای نخستین بار، کار کردن با ویندوز 8 مایکروسافت را روی تبلت و نوت‌بوک‌های صفحه لمسی تجربه می‌کنند.
تبلت‌های ویندوز 8 ایسوس در دو مدل VivoTab و VivoTab RT به دست کاربران ایرانی می‌رسد. در ادامه مشخصات کلی این دو محصول آورده شده است.

VivoTab: تبلت VivoTab مبتنی بر ویندوز 8 و صفحه نمایش 11.6 اینچی (باشناسایی 10 انگشت) است که به یک قلم Wacom مجهز شده است. کاربران با استفاده از این قلم می‌توانند به راحتی و سریع در محیط ویندوز 8 نت‌های خود را سریع یادداشت کنند. همچنین طراحان حرفه‌ای با استفاده از این قلم می‌توانند ایده‌های خود را در محیط‌های مختلف نرم‌افزاری طراحی کنند. تبلت VivoTab ایسوس به پردازنده دو هسته ای 1.8 گیگاهرتزی اتم اینتل مدل Z2760 مجهز شده و دو گیگابایت رم دارد. همچنین 64 گیگابایت حافظه SSD برای فضای ذخیره سازی این مدل در نظر گرفته شده است. همجنین کاربران می‌توانند از 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجازی ایسوس در فضای وب به مدت 36 ماه بهره‌مند شوند. این تبلت همچنین دارای دو دوربین جلویی و پشتی 2 و 8 مگاپیکسلی است. ViVoTab که با گارانتی آوات عرضه می‌شود تنها 675 گرم وزن و 8.7 میلی‌متر ضخامت دارد. اما نکته دیگری که این تبلت را از تبلت‌های دیگر متمایز می‌کند، این است که این مدل مجهز به داک کیبورد است و به راحتی تبدیل به نوت‌بوک می شود. یعنی شما می‌توانید این محصول را در دو حالت تبلت و نوت‌بوک استفاده کنید. VivoTab بیش از 10 ساعت شارژ نگه می‌دارد و در کیبورد آن نیز یک باتری لیتیوم-پلیمری قرار داده شده که مدت زمان نگهداری شارژ این دستگاه را به 19 ساعت ارتقا می‌دهد. چهار اسپیکر، دو پورت USB 2.0، کارت‌خوان حافظه micro SD، خروجی میکرو HDMI، بلوتوث 4، وای فای و سنسور NFC از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

VivoTab RT: تبلت VivoTab RT مبتنی بر ویندوز 8 نسخه RT و صفحه نمایش 10.1 اینچی (باشناسایی 10 انگشت) است. این مدل به پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی Tegra 3 انویدیا مجهز شده و دو گیگابایت رم دارد. همچنین 32 گیگابایت حافظه SSD برای فضای ذخیره سازی این مدل در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند به طور نامحدود از فضای ذخیره سازی مجازی ایسوس در فضای وب به مدت یک سال بهره‌مند شوند. این تبلت همچنین دارای دو دوربین جلویی و پشتی 2 و 8 مگاپیکسلی است. دوربین 8 مگاپیکسلی این تبلت قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD و با رزولوشن 1080P را دارد.
VivoTab RT تنها 525 گرم وزن و 8.3 میلی متر ضخامت دارد و سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت ویندوزی جهان لقب گرفته است. این مدل نیز مجهز به داک کیبورد است و به راحتی تبدیل به نوت‌بوک می‌شود. یعنی شما می‌توانید این محصول را در دو حالت تبلت و نوت‌بوک استفاده کنید. VivoTab RT که با گارانتی آوات عرضه می‌شود بیش از 9 ساعت شارژ نگه می‌دارد و در کیبورد آن نیز یک باتری لیتیوم-پلیمری قرار داده شده که مدت زمان نگهداری شارژ این دستگاه را به 16 ساعت ارتقا می‌دهد. چهار اسپیکر مجهز به فناوری سونیک مستر، یک پورت USB 2.0، کارتخوان حافظه micro SD، خروجی میکرو HDMI، بلوتوث 4 و وای فای از دیگر ویژگی‌های این مدل است. گفتنی است روی این مدل به صورت پیش فرض آفیس 2013 نسخه RT مخصوص دانش آموزان و دانشجویان نصب شده است.

نوت بوک های سری Vivo شامل S200 و اولترابوک S400 نیز نخستین سری از نوت‌بوک‌های صفحه لمسی ویندوز 8 است که تنها با گارانتی آوات وارد بازار ایران می‌شود. در ادامه مشخصات کلی این چهار محصول آورده شده است.

(VivoBook (S200: مدل S200 یک نوت‌بوک صفحه لمسی با صفحه نمایش 11.6 اینچی از نوع LED Backlight با کیفیت HD است که به سیستم عامل ویندوز 8 مجهز شده است. کاربران با استفاده از VivoBook دیگر نیازی به ماوس و تاچ پد ندارند و می‌توانند تمامی فرمان‌هایی که با ماوس و تاچ پد به نوت‌بوک می‌دادند به آسانی، سرعت و روانی با دست انجام دهند. وزن این نوت بوک تنها 1.4 کیلوگرم است و شما می‌توانید این نوت‌بوک را همه جا با خود حمل کنید. در قلب این نوت‌بوک یک پردازنده دو هسته‌ای از نسل آیوی بریج از سری Core i3 اینتل مدل U3217 قرار داده شده است. پردازنده گرافیکی این VivoBook نیز در درون پردازنده اصلی یکپارچه شده است. 4 گیگابایت رم DDR3 و 500 گیگابایت هارد از دیگر مشخصات این نوت‌بوک صفحه لمسی است. وب‌کم HD، بلوتوث 4، وای‌فای و اسپیکر با فناوری سونیک مستر از دیگر مشخصات فنی این VivoBook است.

(VivoBook (S400: این مدل نیز از سری نوت‌بوک‌های صفحه لمسی مجهز به سیستم عامل ویندوز 8 است که به دلیلی ضخامت فوق باریک آن در رده اولترابوک‌ها قرار می‌گیرد. صفحه نمایش این نوت‌بوک 14 اینچی است و از نوع LED Backlight با کیفیت HD است. این مدل مجهز به پردازنده دو هسته‌ای آیوی بریج Core i5 مدل U3317 اینتل است. پردازنده گرافیکی این نوت‌بوک نیز مدل Intel HD Graphics 4000 است. 4 گیگابایت رم DDR3 و 500 گیگابایت هارد از دیگر مشخصات این نوت بوک صفحه لمسی است. همچنین ایسوس 24 گیگابایت هارد جامد SSD علاوه بر هارد 500 گیگابایتی برای افزایش سرعت در این نوت‌بوک قرار داده تا سرعت کش را بالا ببرد و زمان بوت شدن سیستم را به حداقل برساند. این نوت‌بوک به وب کم HD، بلوتوث 4، وای فای و اسپیکر با فناوری سونیک مستر مجهز شده است. همچنین یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و خروجی های HDMI و VGA و کارت‌خوان حافظه SD از دیگر ویژگی‌های این محصول خارق العاده است. وزن این نوت بوک 14 اینچی تنها 1.8 کیلوگرم است.
گفتنی است تمامی نوت‌بوک‌ها و تبلت‌های ویندوز 8 ایسوس در بازار ایران با گارانتی آوات عرضه خواهند شد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

1 در مورد “VivoTab و VivoBook ایسوس در راه ایران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH