بنچمارک گلکسی A7 با اگزینوس 7580 منتشر شد!

به نظر می‌رسد که به زودی شاهد عرضه نسخه جدیدی از سامسونگ گلکسی A7 خواهیم بود. پیش از این و در ماه فوریه سال 2015 میلادی، سامسونگ این اسمارت فون خود را با پردازنده اسنپدراگون 615 وارد بازارهای جهانی کرده بود. حال اطلاعات واصله جدید، حامل خبرهای دیگری در مورد این دستگاه است.

Second-generation-Samsung-Galaxy-A7

اکانت رسمی نرم افزار معتبر AnTuTu صبح امروز در وب‌سایت Weibo چین، خبری را منتشر کرد و در آن بیان داشت که سامسونگ برای این محصول از یک چیپست دیگر نیز بهره خواهد برد. در واقع نسخه دیگر Galaxy A7 همراه با پردازنده اگزینوس 7580 عرضه می‌شود.

گلکسی A7 در فوریه سال جاری عرضه شد و طبق سیاست‌های سامسونگ قرار شد تا در نقاط مختلف با پردازنده‌های مختلفی عرضه شود. اسنپدراگون 615 و اگزینوس 5430 دو چیپست در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون بودند؛ اما این پردازنده یعنی اگزینوس 7580 چیپستی است که پیش از این سامسونگ از آن بر روی اسمارت فون های میان رده‌ای چون گلکسی J7 و گلکسی S5 Neo نیز بهره برده است. این پردازنده از فناوری 28nm بهره می‌برد که در نوع خود کمی قدیمی به حساب می‌آید.

Images-of-the-second-generation-Samsung-Galaxy-A5-and-second-generation-Samsung-Galaxy-A7-surface

خب طبیعتا نتیجه ثبت شده در بنچمارک انتوتو نیز خیلی تعجب آور نخواهد بود. ثبت امتیاز 37.563 تنها کمی بالاتر از امتیاز ثبت شده A7 همراه با پردازنده اسنپدراگون 615 است.

از دیگر مشخصات این نسخه جدید می‌تواند به وجود یک نمایشگر 5.5 اینچی همراه با وضوح فول اچ دی ، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم نام برد. همچنین این محصول از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و یک نمونه 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

با اینکه A7 جدید تقریبا هیچ تغییری نسبت به نسل پیشین خود ندارد، تصاویر لو رفته حاکی از آن است که سامسونگ به جای تغییر باطن این محصول، ظاهر آن را کمی تغییر داده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که A7 جدید همانند گلکسی S6 در بدنه‌ای از فلز و شیشه قرار گرفته است. در حالی که نسل قبلی قابی از پلاستیک داشت.

باید دید سامسونگ هدفش از این تغییرات چیست؟

1 در مورد “بنچمارک گلکسی A7 با اگزینوس 7580 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH