هفت هدفون‌ برتر دنیا با بهای زیر ۱۰۰ دلار

headphones-under-100

برای شنیدن موزیک از هدفون استفاده می‌کنید؟ آیا دوست دارید بدون پرداخت مبلغ زیاد از کیفیت عالی صدا لذت ببرید؟ ما لیستی از هدفون‌ها را برایتان آماده کرده‌ایم که در محدوده قیمت خود از بهترین‌ها هستند. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

Senheiser HD 518

sennheiser-hd-518

در ابتدای لیست ما محصولی از برند مشهور سن‌هایزر قرار دارد که یک انتخاب خوب برای عاشقان موسیقی بوده و از مزایایی مانند درایورهای بزرگ، دامنه دینامیکی گسترده و سیم بلند برخوردار است وتجربه خوبی از شنیدن موسیقی در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ اما از سوی دیگر میکروفن برای مکالمه ندارد.

قیمت: ۷۲ دلار

Beats UrBeats

beats-urbeats

UrBeats یک هدفون مقرون به صرفه از کمپانی Apple´s Beats by Dre است که در برابر بهای پرداختی رنگ بندی متنوع در کنار امکاناتی مانند باس قدرتمند، ساختار محکم فلزی، و میکروفن داخلی را ارایه می‌دهد.

قیمت: ۷۲ دلار

Jabra Move Wireless

jabra-move-wireless

جبرا یک نام کاملا آشنا و معتبر بوده و هدفون Move Wireless این کمپانی اولین پیشنهاد ما در میان هدفون‌های بلوتوث است؛ رنگارنگ، زیبا، محکم و بسیار راحت است، در صورتی که شارژ باتری این هدفون تمام شود، می‌توانید آن را به شارژر وصل نموده و در حین شارژ هم به موسیقی دلخواه خود گوش دهید.

قیمت: ۷۰ دلار

Samsung Gear Cicle

samsung-gear-circle-blue

همان طور که از سامسونگ انتظار داریم، Gear Cicle علاوه بر برخوردار بودن از طراحی منحصر‌به‌ فرد و زیبا، هوشمند است. کنترل‌های لمسی، تبدیل متن به گفتار و یک اپلیکیشن اختصاصی برای تنظیمات گوناگون دارد. قیمت این هدفون قبلا بسیار بیشتر بود اما با کاهش قیمت در حال حاضر یک محصول مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

قیمت: ۵۶ دلار

Sony MDR-ZX110NC

sony-mdr-zx110nc

امکان ندارد صحبت از تجهیزات صوتی با کیفیت به میان بیاید و نام سونی در میان نباشد! ویژگی‌هایی نظیر باس قدرتمند و سیستم عالی حذف صدای محیط، در کنار طراحی زیبای این هدفون باعث می‌شود نتوانیم به سادگی از آن بگذریم.

قیمت: ۵۰ دلار

LG HBS 900 Tone infinim

lg-hbs-900-tone-infinim

ال‌جی از پیشتازان مارکت هدفون‌های بی‌سیم و HBS 900 Tone infinim یکی از بهترین محصولات آن است. این هدفون، زیبا و راحت است و از تکنولوژی کمپانی مشهور Harmon Kardon بهره می‌برد و برای استفاده روزانه هم بسیار مناسب است .

قیمت: ۸۶ دلار

AudioTechnica ATH-AX1iS SonicFuel

audiotechnica-ath-ax1is

ارزان ترین و آخرین پیشنهاد امروز ما، درست همانند اولین محصول این لیست، ساخت یکی از برترین برندهای تجهیزات صوتی جهان است! طراحی زیبا و رنگارنگ، کیفیت عالی صدا، دکمه پاسخ دادن به تماس و… با یک برند بسیار معتبر و قیمت کمتر از ۳۰ دلار! این هدفون را در شمار یکی از بهترین محصولات این رده قرار می‌دهد.

قیمت: ۲۸ دلار

2 در مورد “هفت هدفون‌ برتر دنیا با بهای زیر ۱۰۰ دلار”

  1. محمدرضا احمدپور

    سلام. برای نیاز شما گزینه اول لیست مناسبه البته باید توجه کنید که میکروفن نداره و احتمالا قیمتش تو کشور ما بالای ۲۰۰ هزار تومان میشه، محصول سونی هم انتخاب خوبی می‌تونه باشه. شما می‌تونین برای انتخاب یه هدفون خوب با توجه به نیازتون، به سایت ایران هدفون مراجعه کنین

  2. سلام اقای احمد پور ممنون بابت این متنی که نوشتید
    میتونید من رو راهمایی کنید؟
    من یه هدفون میخوام برای گوش دادن به موسیقی و بازی رایانه ای و قیمت هم در حدود 200 هزار تومان
    موسیقی هم بیشتر پاپ و راک گوش میدم
    و تفکیک اجزائ صدا و شفافیت برام اهمیت داره شما چی پیشنهاد میکنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH