سونی: دوست دارید کدام بازی از PS2 را روی PS4 ببینید؟!

مدتی است که خبر می‌رسد سونی در نظر دارد تا برخی از بازی‌های کنسول قدیمی خود یعنی PS2 را برای کنسول جدیدش یعنی PS4 سازگار سازد. البته هنوز جزییات این خبر جذاب به‌طور کامل منتشر نشده و هواداران این کنسول پرطرفدار همچنان منتظر مانده‌اند. به نظر می‌رسد که مهندسین سونی در حال آزمایش نوعی فناوری شبیه سازی هستند تا بتوانند این کار را راحت‌تر انجام دهند، هنوز جزییات این تحقیقات نیز آشکار نشده است.

ps4-system

گفته می‌شود که سونی در نظر دارد تا از هوادارانش بخواهد تا بازی‌هایی که دوست دارند از PS2 به PS4 منتقل شوند را برای آن‌ها نام ببرند. در واقع این خبر از توییت Sony XDev اروپا که کاربرانش خواسته بود به این سوال پاسخ دهند، استنباط شد. این اکانت در جدیدترین توییتش از کاربران پرسیده بود که دوست دارید کدام بازی از پلی استیشن 2 را بر روی پلی استیشن 4 ببینید.

همچنان توییت دیگری در کشور انگلیس نیز با این متن که “دوست دارید کدام بازی را دوباره انجام دهید” نشان از تصمیم جدید این کمپانی دارد.

همان‌طور که گفتیم هنوز معلوم نیست سونی چه گونه می‌خواهد این کار را انجام دهد. حتی برخی از منابع رسمی نیز در نظر سنجی از هواداران خواسته بودند بگویند که آیا دوست دارند از سی دی PS2 استفاده کنند و یا اقدام به دانلود محتوا نمایند و سپس اجرایش کنند.

این بروز رسانی و توسعه می‌تواند هواداران قدیمی این کنسول محبوب را به شدت راضی کند!

نظر شما چیست؟ کدام بازی را دوست دارید مجددا بازی کنید؟

4 در مورد “سونی: دوست دارید کدام بازی از PS2 را روی PS4 ببینید؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH