مشخصات کامل نسل دوم سامسونگ گلکسی A7 منتشر شد

چند وقت پیش موسسه FCC با درج مطالبی در خصوص نسل دوم محصولاتی چون Galaxy A3 و سپس Galaxy A5 اطلاعاتی را برای هواداران این کمپانی منتشر کرد. حال عضو دیگر این خانواده یعنی A7 نیز قرار است به زودی معرفی شود. این اسمارت فون با نام SM-700 در چین و توسط موسسه TENAA تایید شده است.

The-second-generation-Samsung-Galaxy-A7-is-certified-in-China-by-TENAA

طبق اطلاعات منتشر شده TENAA این اسمارت فون همراه با نمایشگری 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED عرضه شده و وضوح در نظر گرفته شده برای آن فول اچ‌دی است. این فبلت قلب تپنده‌ای به نام اسنپدراگون 615 دارد. چیپستی 4 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و رابط گرافیکی Aderno 405 که از پس فرامین گرافیکی به خوبی بر می‌آید.

The-second-generation-Samsung-Galaxy-A7-is-certified-in-China-by-TENAA-(2)

3 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی که البته توسط رم میکرو اس‌دی تا 128 گیگابایت قابل افزایش است از دیگر مشخصات سخت افزاری A7 جدید است. دوربین اصلی این فبلت 13 مگاپیکسل قدرت داشته و سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. باتری این دستگاه 2600 میلی آمپر بوده و سیستم عامل آن نیز اندروید 5.1.1 است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G، وای فای، بلوتوث نسخه 4.0، فناوری NFC و … اشاره کرد. گلکسی A7 ضخامتی برابر 6.95 میلی‌متر داشته و وزن آن تقریبا 155 گرم است.

The-second-generation-Samsung-Galaxy-A7-is-certified-in-China-by-TENAA-(1)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH