با ال‌جی Ray آشنا شوید: یک فبلت میان‌رده و ارزان قیمت!

اگر به دنبال یک اسمارت فون باکیفیت ولی ارزان قیمت هستید، ال‌جی با معرفی Ray کار شما را ساده کرده است.

این اسمارت فون همراه با بدنه و پوششی عرضه می‌شود که بسیار شبیه به فلز است. بهره‌گیری از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح HD نیز نشان می‌دهد که در این قسمت از ضعف خاصی رنج نمی‌برد. چگالی پیکسلی این محصول برابر 267 پیکسل در هر اینچ است که البته مناسب تلقی می‌شود و قطعا شما را اذیت نخواهد کرد.

LG-Ray-01

پردازنده این فبلت هنوز مشخص نشده است اما باید گفت که چیپست در نظر گرفته شده توانایی پشتیبانی از شبکه LTE را ندارد و تنها جهت استفاده در شبکه‌های 2G و 3G HSPA+ طراحی شده است. 1 گیگابایت رم در کنار یک باتری 3 هزار میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

LG-Ray-02

ال‌جی Ray وزنی معادل 158 گرم داشته و همراه با حافظه داخلی 16 گیگابایتی عرضه می‌شود. البته این حافظه با بهره‌گیری از رم میکرو اس دی قابل افزایش است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED در پشت و یک نمونه 8 مگاپیکسلی جهت ثبت عکس‌های سلفی نشان از دوربین‌های قدرتمندی دارد.

LG-Ray-03

این اسمارت فون با اندروید لالی‌پاپ و رابط کاربری خاص و جذاب ال‌جی عرضه می‌شود. قیمت این محصول از سوی ال‌جی تعیین شده ولی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. به نظر می‌رسد که ال‌جی Ray یک اسمارت فون خوش قیمت باشد.

البته باید بگوییم که این اسمارت فون فقط در آمریکای لاتین عرضه خواهد شد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH