با بهترین لانچرهای رایگان اندروید آشنا شوید

8 best launcher for android

یکی از مهم‌ترین ویزگی‌های اندروید که موجب تمایز این سیستم‌عامل با دیگر سیستم‌عامل‌ها می‌شود پشتیبانی کردن از لانچر است، هرچند لانچرها نمی‌توانند به کلی فضای اسمارت‌فون شما را تغییر دهند اما همین که با تغییر آیکون‌ها و فضای اصلی تلفن‌همراه باعث تنوع می‌شوند باعث محبوبیتشان شده است. اکثر کاربران از جمله خود من پس از نصب تعداد زیادی لانچر دست آخر به همان لانچر پیش‌فرض نصب شده در گوشی بازگشته‌ایم اما برخی از این لانچرها واقعا ارزش یک‌بار امتحان‌کردن را دارند. لیستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد شما را با هشت نمونه از لانچرهای رایگان و پرطرفدار اندروید آشنا خواهد کرد که در صورت مقدور بودن پیشنهاد می‌شود حداقل یکی از آن‌ها را امتحان کنید.

1- Apex Launcher

apex-645x402

اپکس لانچر یکی از لانچرهایی است که بر اساس سادگی بنا شده است، ظاهر این لانچر بیش از همه یادآور لانچر پیش‌فرض و خام اندروید است که معمولا در نکسوس‌های گوگل شاهد آن بوده‌ایم، با این تفاوت که در این لانچر قابلیت شخصی‌سازی بیشتری وجود دارد. در اپکس لانچر شما به‌راحتی می‌توانید انیمیشن‌های انتقال را تعویض کنید، آیکون‌ها را تغییر دهید و یا چیدمان صفحه را دست‌خوش تغییرات کنید. این لانچر از نظر سرعت در سطح قابل قبولی است و مصرف باتری بهینه‌ای دارد.

Bazaar

2- Buzz Launcher

Buzz Launcher

Buzz Launcher با شعار متفاوت بودن عرضه شد و باید بگویم این امر تا حدودی واقعیت دارد، مهم‌ترین ویژگی Buzz Launcher قابلیت سفارشی‌سازی فوق‌العاده آن است که به شما اجازه می‌دهد هرطور که مایل هستید آن را تنظیم کنید، به عبارتی دیگر Buzz Launcher این امکان را فراهم می‌کند که هر شخص لانچر خاص خود را داشته باشد. پشتیبانی از طیف وسیعی از ابزارک‌ها و قابلیت انتخاب و دانلود بیش از 500 هزار تم از مهم‌ترین ویژگی‌های این لانچر است.

Bazaar

3- CM Launcher

CM-launcher

شاید با شنیدن نام این لانچر، سیانوژن‌مود در ذهن شما تداعی شود اما این لانچر هیچ ارتباطی با سیانوژن ندارد و بیشتر با نرم‌افزار CM Security هم‌خانواده است، CM Launcher با حجم 4 مگابایتی خود نشان داده است برای خوب‌بودن نیاز به استفاده از حجم زیادی از حافظه ندارد. ثبات، سرعت، مصرف بهینه و هماهنگی با CM Security در کنار سادگی و طراحی فوق‌العاده زیبا توانسته است از CM Launcher یک برنامه محبوب و فوق‌العاده بسازد.

Bazaar

4- GO Launcher EX

GoLauncherEX

گولانچر را به نوعی می‌توان از اولین لانچرهای ارایه شده برای اندروید دانست، به نسبت سایر لانچرها، گولانچر از حجم بیشتری استفاده می‌کند اما این افزایش حجم بیشتر از این‌که باعث افزایش امکانات و سرعت شود موجب شده تا مصرف باتری به حد زیادی افزایش یابد، گولانچر از نظر زیبایی و امکانات هیچ‌چیز کم ندارد و علاوه بر پوسته‌های پیش‌فرض شما می‌توانید با دانلود تم‌ها و ویجت‌های مختلف بر کارایی و زیبایی این لانچر بیفزایید. از نظر شخصی‌سازی این لانچر در سطح خوبی قرار دارد و کلیه اجزا به‌نوعی قابل ویرایش هستند. گولانچر تاکنون بیش از 100 میلیون دانلود را تجربه کرده است که در نوع خود فوق‌العاده است.

Bazaar

5- Google Now Launcher

Google Now Launcher

اگر شما هم شیفته طراحی فلت و زیبای اندورید لالی‌پاپ هستید اما تلفن همراه‌تان این به‌روزرسانی را دریافت نکرده است، می‌توانید با نصب Google Now Launcher، محیط اسمارت‌فون خود را شبیه به اندروید لالی‌پاپ کنید. Google Now Launcher از نظر شخصی‌سازی امکانات زیادی را در اختیار شما نمی‌گذارد اما گوگل در طراحی این لانچر نهایت تلاش خود را کرده است که لانچری ظریف، سریع و زیبا را ارایه دهد.

Bazaar

6- Launcher 8

Launcher-8-599x355

Launcher 8 را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین لانچرهای اندرویدی دانست، در حقیقت شما با نصب Launcher 8 اسمارت‌فون اندرویدی خود را وارد دنیای ویندزفون می‌کنید. در Launcher 8 به‌جای مشاهده ویجت‌ها شما با کاشی‌ها سروکار دارید، هر چند این لانچر از سرعت خوبی بهره‌مند است اما طراحی آیکون‌ها تا حدی ضعیف هستند و ممکن است هنگام کارکردن شما را دلسرد کند، در این که این لانچر ظاهری خاص را به اسمارت‌فون اندرویدی شما هدیه می‌دهد هیچ شکی نیست اما در واقع طراحی متفاوت بخش‌های دیگر اسمارت‌فون آن‌طور که باید با این لانچر هماهنگی ندارند.

دریافت از گوگل‌پلی

7- Nova Launcher

Nova-Launcher-update--710x426

Nova Launcher یکی از لانچرهایی است که مطمئنا پس از نصب‌کردن از حذف‌کردن آن اجتناب خواهید کرد! Nova Launcher سرشار از امکانات است، از جمله این امکانات می‌توان به سرعت خوب، پشتیبانی از ویجت، پشتیبانی از تم، پشتیبانی از آیکون‌پک، پشتیبانی از gesture و قابلیت پشتیبان‌گیری از تنظیمات ایجاد شده اشاره‌ کرد. نوآ لانچر علاوه بر سرعت در مصرف باتری نیز بسیار بهینه است و در کل یکی از بهترین جایگزین‌ها برای لانچر پیش‌فرض گوشی شماست.

Bazaar

8- Z Launcher by Nokia

Z Launcher by Nokia

زد لانچر ساخته نوکیا است و این‌ خود به‌نوعی امیدوار کننده است. در Z Launcher همه چیز بر اساس سادگی شکل گرفته است، بر اساس گفته‌های نوکیا این لانچر سعی می‌کند شما را در استفاده سریع‌تر از اسمارت‌فون‌تان یاری کند. ویژگی منحصر به‌فرد این لانچر هوشمندی آن است، این برنامه فعالیت‌های شما را در طول روز آنالیز می‌کند و برنامه‌هایی را که بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌دهید در صفحه‌اصلی گوشی قرار می‌دهد. از نظر ظاهری این لانچر زیاد جذاب نیست اما قابلیت‌هایی را داراست که می‌تواند آن‌را جذاب کند یکی از این قابلیت‌ها امکان یافتن برنامه‌ها با کشیدن شکل حرف اول آن‌ها در صفحه‌نمایش است که در نوع خود بسیار جالب است.

Bazaar

5 در مورد “با بهترین لانچرهای رایگان اندروید آشنا شوید”

  1. بهترین و سریعترین و کارایی ترم لانچری که استفاده کردم که یک قابلیت بسیار عالی هم دارد، برنامه ها رو دسته بندی میکنه و…. لانچر Smart Luncher pro می باشد.

  2. وقتی سادگی گوشی خسته شدی مجبوری از لانچر یا یک گوشی جدید استفاده کنی البته با این اوضاع که گوشی جدید داره میاد سریع بهتر از لانچر استفاده کنی

  3. محمدرضا احمدپور

    استفاده از لانچر باعث بالا رفتن مصرف باتری میشه و چیزی بهتر از لانچر خود گوشی نیست. من لانچرهای زیادی را استفاده کردم و به نظرم بهتر از همه از لحاظ سبک بودن و زیبایی لانچر نوکیا بوده.

  4. به نظر من بهترین لانچر nova luncher هست.سرعت و امکانات بسیار خوبی داره.مصرف باطریش هم بسیار بهینه س حتی از لانچر پیشفرض خود گوشیم تا حدودی مصرف بهتری داره.حتی المقدور نسخه prime ش رو دانلود کنید که امکانات بیشتری داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH