سونی تاکنون بیش‌ از 30 میلیون PS4 فروخته است!

sony-playstation-4-01_story

سونی پلی‌استیشن 4 را درست یک هفته قبل از ایکس‌باکس‌ وان مایکروسافت معرفی‌کرد. از زمان معرفی تاکنون PS4 فروش فوق‌العاده خوبی را تجربه کرده است به‌طوری‌که در یک‌سال گذشته بیش از 3 برابر ایکس‌باکس وان فروش داشته است. در این بین مایکروسافت نیز با ارایه این کنسول با قیمت کمتر (طبق سیاست‌های جدید)، قدمی بزرگ را برای مقابله با سونی برداشت، اما فعلا آمارها از پیروزی قاطع سونی در بازار کنسول‌ها می‌گویند.

طبق اعلام سونی این کمپانی تاکنون موفق به فروش 30.2 میلیون پلی‌استیشن 4 در 100 بازار مختلف شده است، هم‌چنین وال استریت ژورنال می‌گوید این کمپانی در سال 2015 قصد دارد 17.5 میلیون دستگاه را به‌فروش برساند. اما از ماه نوامبر تاکنون هیچ‌گونه آماری از فروش کنسول‌های مایکروسافت منتشر نشده است؛ با این حال تا پیش از نوامبر این کمپانی موفق به فروش 10 میلیون ایکس‌باکس وان شده است، هم‌چنین این کمپانی در درآمدهای سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2015 اعلام کرد که در این بازه 1.4 میلیون کنسول ایکس‌باکس فروخته است، اما تعیین نکرد که چه تعداد از این کنسول‌ها، ایکس‌باکس‌وان یا نسخه‌های اولیه این کنسول بوده‌اند.

مطابق سیاست‌های مایکروسافت، کنسول این شرکت قرار است برای اولین‌بار با قیمتی زیر قیمت پلی‌استیشن 4 عرضه شود که می‌تواند در بهبود فروش این دستگاه نقشی اساسی داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH