هواوی میت 8 با بدنه تمام فلزی و سخت افزاری قدرتمند رسما معرفی شد

mate-h1

پس از مدتها شایعه و انتشار تصاویر و اخبار مختلف بالاخره امروز هواوی در مراسمی از نسل جدید خانواده میت پرده برداشت:هواوی میت 8! فبلتی غول‌پیکر که با مشخصات و قیمت مناسب خود میتواند نظر کابران زیادی را به خود جلب کند. شاید اگر میت 7 اینقدر موفق نمی‌شد هواوی هیچ‌گاه به فکر ساختن جانشینی برای آن نمی‌افتاد و بیشتر تمرکزش را روی گوشی‌های میان‌رده و پایین رده‌اش می‌گذاشت. از جمله مشخصات این فبلت غول پیکر و صد البته زیبا می‌توان به صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080P اشاره کرده که با توجه به ابعاد نمایشگر چگالی پیکسلی 367 را برای این فبلت به ارمغان آورده است، هرچند این میزان چگالی نیز بسیار مناسب است و کیفیت نمایشگر در سطح خوبی قرار دارد. در بخش پردازشی میت 8, چیپست Kirin 950 به عنوان قلب تپنده انتخاب شده است که این‌بار مجهز به پردازشگر ثانویه با نام i5 است که وظیفه پردازش را در حالت استندبای برعهده دارد.

mate8

Kirin 950 از 4 هسته پردازشی 2.3 گیگاهرتزی مبتنی بر Cortex A72s و 4 هسته دیگر از نوع Cortex A53s و با قدرت 1.8 گیگاهرتزی بهره‌مند است که بدون شک یکی از قدرتمندترین چیپست‌های به‌کار رفته در اسمارت‌فون‌های هواوی است.

mate8-2

در بخش دوربین میت 8 این‌بار هواوی سراغ سازنده مشهور ژاپنی یعنی سونی رفته تا با سنسور IMX298 بتواند کیفیت تصویربرداری این فبلت را افزایش دهد، این سنسور تصاویر را با وضوح 16 مگاپیکسلی ثبت می‌کند و هم‌چنین مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم f/2.0 است. در بخش دوربین سلفی نیز هواوی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره گرفته است.

mate8-4

سنسور اثرانگشت نیز که به‌تازگی پای ثابت تمام پرچم‌داران است در این فبلت به‌خوبی توسعه یافته و از سرعت بسیار خوبی بهره می‌برد، هواوی اعلام کرده است که درصد خطای این سنسور بین 1 تا 2 درصد است که در نوع خود جالب است. از دیگر ویژگی‌های سنسور اثرانگشت میت 8 می‌توان به اسکن 360 درجه اثر انگشت در 0.5 ثانیه اشاره کرد. هم‌چنین احتمال می‌رود این سنسور برای استفاده در سیستم‌های پرداخت بهینه شده باشد هرچند فعلا منحصر به کشور چین است. هم‌چنین هواوی قابلیت‌هایی را از طریق لمس این سنسور در اختیار شما می‌گذارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازکردن برنامه‌های خاص، دسترسی به تصاویر خصوصی، قطع‌کردن صدای زنگ و پاسخ‌گویی به تماس با لمس طولانی‌مدت آن اشاره کرد.

mate8-5

از دیگر ویژگی‌های میت 8 می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری آن اشاره کرد که مطابق با اعلام هواوی می‌تواند تا دو و نیم روز با استفاده معمولی شارژدهی داشته باشد، هم‌چنین با این باتری شما می‌توانید 17 ساعت فیلم تماشا کنید. میت 8 از فناوری QuickCharging پشتیبانی می‌کند و با نیم ساعت شارژشدن می‌تواند حدود یک‌روز شارژدهی داشته باشد.

این فبلت در دو نسخه با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و نسخه دیگر با رم 4 گیگابایتی به‌همراه 64 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. میت 8 در سه‌ماهه اول 2016 در چین عرضه خواهد شد و پس از معرفی در CES 2016 وارد بازار جهانی خواهد شد. میت 8 مجهز به اندروید مارشمالو خواهد بود و از نسل چهارم رابط‌کاربری هواوی یعنی Huawei Emotion UI 4.0 سود میبرد.

5 در مورد “هواوی میت 8 با بدنه تمام فلزی و سخت افزاری قدرتمند رسما معرفی شد”

  1. با سلام.اقای گلکار یک سوال در جدیدترین مطلب راهنمای خرید یعنی 400 تا 500 هزار تومان پرسیدم که هنوز جواب دنادید.لطفا پاسخ دهید.با تشکر فراوان!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH