بهترین برنامه‌های تست سخت‌افزاری برای گوشی‌های اندرویدی

اگر یک گوشی اندرویدی داشته باشیم و بخواهیم از عملکرد سخت‌افزاری‌اش مطلع شویم یا اینکه بخواهیم یک گوشی اندرویدی را به صورت دست دوم خریداری کنیم، موارد زیادی هست که باید مد نظر داشته باشیم. از تست‌های نرم‌افزاری که بگذریم، بالاخره باید بدانیم هندستی که داریم یا می‌خواهیم بخریم از نظر سخت‌افزاری چطور عمل می‌کند.

برای تست هندست از نظر سخت‌افزاری به شما 4 برنامه رایگان را معرفی خواهیم کرد که با نصب آنها می‌توانید تست‌های مربوطه را به راحتی انجام دهید.

Antutu Tester

AnTuTu-Tester

از نامش پیداست که دست‌اندرکاران بنچمارک انتوتو آن را تهیه کرده‌اند. برنامه نامبرده قابلیت تست باتری دستگاه را دارد، ولی به این صورت که باید هندست را چند ساعتی برای تست باتری کنار بگذارید تا در آخر با رتبه‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهد از وضعیت باتری مطلع شوید. این برنامه بعلاوه قادر است قابلیت چند لمسی، ال‌سی‌دی، تست سیاه و سفیدی و بار رنگ‌ها را نیز آزمایش کند و به کاربر اطلاعات ریز دستگاه را در یک تب ویژه نمایش دهد.

bazar-logo

Phone Doctor Plus

Phone-Doctor-Plus

این برنامه که نسخه iOS آن هم موجود است، قابلیت انجام 25 تست مختلف را دارد که شامل تست بلوتوث، اتصال موبایل، اسپیکر، میکروفون تا تست‌های پیشرفته‌ای چون پردازنده و سرعت حافظه می‌شود. در ضمن این اپلیکیشن یک رابط کاربری کاملا کاربر پسند هم دارد.

google-play-install-en

Phone Tester

Phone-Tester

این برنامه هم درست به مانند نامش تقریبا از پس تمام کارهایی که دو برنامه قبلی انجام می‌دادند، بر می‌آید. سنسورها، وای‌فای، دوربین، باتری و غیره را می‌توانید از طریق این برنامه تست کنید. در ضمن با به‌روزرسانی که اخیرا برایش آمده، با اندروید مارشملو کاملا سازگار است.

google-play-install-en

Sensor Box

Sensor-Box

اگر برنامه‌ای می‌خواهید که فقط سنسورهای هندست را چک کند، این همان اپلیکیشنی است که به دنبالش هستید. سنسورهای ژیروسکوپ، نور، چرخش، مجاورت، دما، شتاب، میدان مغناطیسی، فشار و شدت صدا با این برنامه تست می‌شوند.

google-play-install-en

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH