هر آنچه که می‌بایست در رابطه با اپل آی‌فون ۷ بدانید

screensizes-on-iphone

اپل پس از افزودن پسوند S به آیفون کنونی خود (آیفون ۶) و معرفی آیفون ۶S با محصولی جدید به نام آیفون ۷ باز خواهد گشت و اگر همه چیز مطابق برنامه‌ریزی انجام شود، این دستگاه طراحی و قابلیت‌های جدیدی به همراه خواهد داشت. نخستین تغییر طراحی اپل از چند سال پیش آغاز شد؛ زمانی که آیفون ۴ با طراحی جدید جایگزین آیفون ۳gs شد؛ اپل سیری را به همراه آیفون ۴s معرفی کرد و به دنبال آن آیفون ۵ با صفحه نمایش بزرگ‌تر از ۴ اینچ معرفی شد؛ آیفون ۶، شکل جدید و صفحه نمایش ۴.۷ اینچی را به آیفون داد و در همان زمان، اپل از نخستین فبلت خود یعنی آیفون ۶ پلاس با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی رونمایی کرد.

حال اما اپل در حال آماده کردن پنجمین تغییر خود برای معرفی آیفون ۷ و آزمایش قابلیت‌های گوناگون روی آن است. برخی از این قابلیت‌های جدید توسط اپل معرفی شده‌اند، نظیر پورت USB Type-C، شارژ وایرلس، اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش، تاچ با قابلیت Multi-Force و به احتمال زیاد یک دوربین اصلی دوگانه! یک گزارش هم خبر از به کارگیری صفحه نمایش Super AMOLED در محصولات اپل می‌دهد؛ هر چند که ممکن است این موضوع تا سال ۲۰۱۹ به واقعیت نپیوندد.

آیا همه تغییرات پیش‌بینی شده را در آیفون بعدی خواهیم دید؟ با توجه به اینکه فقط سه ماه از زمان معرفی آیفون ۶S سپری شده است، برای دریافت پاسخ ابهامات خود هنوز زمان زیادی در پیش داریم. یک شایعه می‌گوید که آیفون بعدی ضد آب خواهد بود؛ در حالی که بر اساس شایعه‌ای دیگر اپل به منظور نازک‌‌‌تر ساختن آیفون، جک ۳.۵ میلی‌متری را حذف خواهد کرد.

Ming-Chi Kuo، تحلیل‌گر KGI که تاکنون بهترین پیش‌بینی‌ها را در مورد محصولات معرفی نشده اپل ارایه کرده است، می‌گوید: آیفون ۷ یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و ۲ گیگابایت رم خواهد داشت؛ در حالی که آیفون ۷ پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و ۳ گیگابایت رم ساخته خواهد شد و هر دو مدل هم از چیپ A10 استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH