عرضه یک گوشی ضد صابون و ضد آب در ژاپن

 

عرضه یک گوشی ضد ‌صابون و قابل شستشو توسط ژاپن

هر جایی که صحبت از “ضد آب بودن” است پیش از هر چیز، نام ژاپن به ذهن متبادر می‌شود. عملا هر گوشی عرضه شده توسط یک تولید‌کننده داخلی ژاپنی برای چندین سال می‌توانست پس از افتادن به توالت، جان سالم به در ببرد. اما تاکنون، این نوع از ضد آب بودن نتوانسته است گوشی‌ها را از نوعی شستشوی دقیق که برای پاکسازی جرم‌ها و کشتن باکتری‌ها مورد نیاز است، بی‌نیاز کند. برای جبران این کمبود، شرکت Kyocera گوشی جدیدی را به نام Dingo Rafre به عنوان اولین گوشی ضد صابون جهان، عرضه کرده است.

این گوشی برای استفاده در تمام محیط‌ها بدون هیچ گونه ترسی از کثیف شدن طراحی شده است. تا آنجا که می‌تواند به سادگی توسط صابون دستشویی نیز تمیز شود. Kyocera می‌گوید این گوشی برای استفاده در آشپزخانه‌ها، محیط‌های خارجی و حتی حمام‌ها نیز بسیار ایده آل است. این گوشی دارای یک تیونر تلویزیونی و همچنین یک استند لاستیکی اردکی شکل برای نگه داشتن گوشی در حالت ایستاده است.

همچنین گفته شده که این گوشی از یک پنل لمسی برخوردار است تا جایی که می‌تواند حتی در صورت خیس شدن هم کار کند اما به طور دقیق مشخص نیست که آیا این به معنای مقاومتی بودن صفحه نمایش است یا خیر؟ به ویژگی‌هایی که این گوشی برای اولین بار ارائه داده است قابلیت “ترمیم خراش‌ها” را نیز اضافه کنید که به نظر می‌رسد شبیه به چیزی است که LG چند سال قبل برای جی فلکس خود عرضه کرده بود. ویژگی دیگری که به ماهیت بادوام این گوشی کمک کرده، دریافت‌کننده صوتی هوشمند Kyocera است که از یک فناوری اتصال استخوانی برای پخش صدا بدون بلندگو استفاده می‌کند.

این گوشی از اندروید ۵.۱ بهره می‌برد و دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰mAh درون یک فریم ۱۰.۱ میلی‌متری است. این گوشی جمعه آینده توسط اپراتور KDDI به قیمت ۴۶۵ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH