اطلاعاتی تازه در رابطه با طراحی گلکسی S7

هفته گذشته مطلع شدیم که گلکسی S7 همراه با تغییرات عمده‌ای نسبت به نسل قبل یعنی S6 عرضه می‌شود. حال به لطف لو رفتن چند تصویر رندر شده از این پرچم‌دار جدید، می‌بینیم که از این تغییرات عمده خبری نیست!

این تصاویر که توسط ITSkins منتشر شده است، نشان می‌دهد که گلکسی S7 نیز به طور کلی شباهت زیادی به گلکسی S6 دارد و تنها یک تفاوت عمده در آن وجود دارد و آن‌هم این است که دکمه هوم پایین نمایشگر به طور کامل یک مستطیل خیلی باریک است و کمتر شباهتی به دکمه در نظر گرفته شده برای گلکسی S6 و خانواده‌اش دارد.

Alleged-Samsung-Galaxy-S7-renders-(1)

طبق این گزارش گلکسی S7 با ابعاد 143.37 میلی‌متر در 70.8 میلی‌متر عرضه می‌شود و ضخامت آن تنها 6.94 میلی‌متر خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید گلکسی S6 نیز تقریبا از همین ابعاد یعنی 143.4 در 70.5 میلی‌متر بهره برده و ضخامتش نیز 6.8 میلی‌متر بود. در این تصویر مشاهده می‌شود که برآمدگی دوربین عقب هنوز وجود دارد و یک فلش LED به همراه سنسور ضربان قلب نیز در آن جا قرار گرفته است. اگر این تصاویر دقیق باشد گلکسی S7 با نمایشگری 5.1 اینچی عرضه می‌شود که دقیقا هم اندازه نسل پیشین خود است.

Alleged-Samsung-Galaxy-S7-renders (2)

اما در این گزارش، نکته قابل توجه در مورد گلکسی S7 پلاس است. این اسمارت فون با ابعاد 163.32 در 82.01 میلی‌متر عرضه شده و ضخامتش نیز 7.82 میلی‌متر است. این ابعاد نشان می‌دهد که S7 پلاس از نسخه عادی و حتی گلکسی S6 Edge پلاس نیز بزرگ‌تر است. در واقع این سایز به ما می‌گوید که احتمالا با اسمارت فونی 6 اینچی روبرو هستیم. اندازه تقریبا شبیه به گلکسی مگا 2 با ابعاد 163.6 در 84.9 و ضخامت 8.6 میلی‌متر است. پس می‌توان از هم اکنون به این موضوع فکر کرد که Galaxy S7 پلاس 6 اینچی خواهد بود.

Alleged-Samsung-Galaxy-S7-renders

البته در حال حاضر هیچ راهی برای اثبات ادعای بالا وجود ندارد. سامسونگ در نظر دارد که گلکسی S7 و گلکسی S7 پلاس را در فوریه جاری و در نمایشگاه MWC 2016 عرضه کند. شما دوست دارید در این اسمارت فون چه چیزی ببینید؟!

1 در مورد “اطلاعاتی تازه در رابطه با طراحی گلکسی S7”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH