نسخه 9.2 از iOS برای دستگاه‌های اپل منتشر شد

بعد از چندین نسخه بتا (آزمایشی) از ورژن جدید iOS که برای توسعه‌دهندگان و کاربران مشتاق عرضه شده بود، اپل امروز نسخه ۹.۲ از سیستم عامل خود را برای محصولاتش به‌صورت رسمی عرضه کرد. آی‌فون‌ها، آی‌پد‌ها و آی‌پاد تاچ قادر به دریافت این نسخه هستند و حجم این آپدیت نیز ۳۰۰ مگابایت است‌ (البته این موضوع نیز بستگی به دستگاه کاربر دارد).

Apple-releases-iOS-9.2-to-the-public

iOS 9.2 با لیستی طولانی از باگ‌های رفع شده آمده است و در کل پیشرفت زیادی در خصوص رفع باگ‌ها دارد. پس با این اوصاف بهتر است در اسرع‌وقت دستگاه خود را به نسخه جدید آپدیت کنید. اپل موزیک، اخبار، ایمیل و iBook همگی در این نسخه iOS قابلیت‌های جدیدی را دریافت کرده‌اند. در این نسخه، دستیار صوتی سیری نیز از زبان عربی برای عربستان سعودی و امارات پشتیبانی می‌کند.

اپل موزیک نیز در حال حاضر امکان ایجاد یک لیست‌پخش (Playlist) جدید را به کاربر زمانی که می‌خواهد آهنگ جدیدی را به لیست‌پخش اضافه کند، می‌دهد و لیستی از آخرین Playlistها در زمانی که می‌خواهید آهنگ جدیدی را اضافه کنید در بالای صفحه ظاهر می‌شود. این لیست به کاربر نام اثر، افراد (تاثیرگذار در آهنگ) و سبک آن‌ها را نشان می‌دهد. البته امکان دانلود آلبوم‌ها و لیست‌های پخش از طریق iCloud نیز وجود دارد.

در بخش اخبار نیز لیستی از برترین خبر‌های آمریکا، انگلستان و استرالیا وجود دارد که باعث می‌شود کاربران همیشه از اخبار مهم روز مطلع باشند. از طریق قابلیت Mail Drop نیز می‌توانید ضمیمه‌های زیادی را همراه با ایمیل ارسال کنید. اپلیکیشن iBook از قابلیت لمس سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌توانند اطلاعات مختلف را به آن منتقل سازد. امکان ایجاد لیستی از کتاب‌های صوتی نیز وجود دارد.

1 در مورد “نسخه 9.2 از iOS برای دستگاه‌های اپل منتشر شد”

  1. اقا دانلود نمیشه این اپدیت چیکارکنم ؟؟؟؟؟
    هی ام اررور 1009 میده
    با فی.لتر.شکن. هم اپدیتو دانلود نمیکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH