نوامبر، ماه پیروزی PS4 بر Xbox One در آمریکا

xbox-playstation-wall-e3-2013-b-640x365

از نظر فروش، پلی‌استیشن ۴ سونی تا حد زیادی بازار را تحت سلطه خود گرفته و بر اساس گزارشات، سونی به طور پیاپی ضربات مهلکی به گونه‌های مایکروسافت نواخته است. با این وجود، گاهی اوقات فروش Xbox One بهبود یافته است مانند ماه گذشته طی گزارشی مشخص شد که Xbox One در واقع فروش بهتری نسبت به PS4 برای ماه اکتبر در آمریکا داشته است.

با این حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت قادر به حفظ این موقعیت نیست، چرا که مطابق آخرین آمار ارایه شده توسط گروه NPD، به نظر می‌آید که PS4 مجددا Xbox One را برای ماه نوامبر در ایالات‌متحده از میدان به در کرده و جایگاه خود را از مایکروسافت باز پس گرفته است.

با توجه به آمار و ارقام به نظر می‌رسد که سونی تعداد ۳۰.۲ میلیون دستگاه PS4 را پس از عرضه آن در نوامبر ۲۰۱۳ به سراسر جهان فرستاده است. معاون بازاریابی Xbox مایکروسافت، مایک نیکولز گفته است:

ماه گذشته بهترین نوامبر ما در ایالات‌متحده برای Xbox One و ثبت رکوردی جدید برای فروش کنسول، فروش بازی و شبکه Xbox Live بود.

اگرچه به نظر می‌رسد که نوامبر ماه خوبی برای مایکروسافت در ایالات‌متحده بوده است، اما حداقل در مقایسه با PS4 چندان مناسب نیست. باید منتظر ماند و دید که در ماه دسامبر، تلاش مایکروسافت برای فائق آمدن بر PS4 به ثمر خواهد نشست یا خیر؟!

1 در مورد “نوامبر، ماه پیروزی PS4 بر Xbox One در آمریکا”

  1. بکش کنار ماکرویافت جون اینکاره نیستی تو کنسول عددی نیستی. کنسول بازی برای ژاپنیهاست. تو گوشی هم پیش سونی عددی نیستی. 950xl پیش z5premium له شده تو هر مقایسه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH