عذر خواهی مایکروسافت از دارندگان سرفیس بوک و سرفیس پرو 4

در روز جمعه، تیم توسعه دهنده سرفیس شرکت مایکروسافت در وب‌سایت انجمن‌های این شرکت مطلبی را با عنوان “یک نکته به مشتریان‌‌مان” منتشر کرد. در این مطلب که توسط Josh_F نوشته شده، از مشتریانی که تجربه نه چندان خوشایندی را از سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ داشتند، عذر خواهی شده و این تیم برای هرگونه ناکامی به‌وجود آمده ابراز تاسف کرده است.

این پیام به همراه چندین بروز رسانی از سوی مایکروسافت در بخش Windows Update منتشر شده و نشان‌گر این است که این شرکت سخت در تلاش برای بهبود تجربه کاربری برای هر دو دستگاه سرفیس بوک و سرفیس پرو 4 است. اوایل ماه جاری میلادی هم، یک بروزرسانی برای رفع مشکل پرش تصویر در صفحه نمایش هر دو مدل عرضه شد.

مشکل بزرگ دیگر در این دو دستگاه از دست دادن شارژ باتری در حالت استند‌بای یا sleep است. ردموندی‌ها اعلام کردند برای حل این مشکل تا اوایل سال جدید میلادی یک بروزرسانی دیگر منتشر خواهند کرد.

اما وب‌سایت ویندوز سنترال در مطلبی یک راه حل پیشنهاد داده است. با استفاده از کورتانا و یا بخش جستجوی ویندوز، power options را جستجو کنید و پس از آن روی دومین گزینه در control panel کلیک کنید. روی عبارت “Choose what closing the lids does” کلیک کنید و گزینه sleep را به Hibernate، برای هر دو حالت در حال شارژ و استفاده از باتری تغییر دهید. اگر از صفحه کلید سرفیس پرو 4 استفاده می‌کنید، این عمل را برای گزینه “When i press the power button” هم انجام بدهید. این کار تغییر محسوسی در عملکرد باتری دو دستگاه ایجاد می‌کند.

اگر این راه حل کمکی به رفع مشکل نکرد، مطمئن شوید که دستگاه خود را روی حالت never sleep تنظیم نکرده‌اید. با کلیک راست روی آیکون باتری و انتخاب power options، به سراغ گزینه “change plan settings” بروید و زمان دلخواه برای رفتن به حالت sleep را در زمانی که سرفیس در حال شارژ است و از باتری استفاده نمی‌کند، تنظیم کنید.

search-for-power-options-us_f89c2click-on-choosing-what-clos_24e56and-change-sleep-to-hiberna_eea8eright-click-on-battery-icon_bd1b8click-on-change-plan-settin_6a33amake-sure-your-device-isnt-_2d7c4

اما متن کامل عذر خواهی این شرکت را با هم ببینیم:

نخست، از آن دسته مشتریان که بازخورد‌های خود را از تجربه کار با سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ ارایه دادند، تشکر می‌کنیم. از آن‌هایی که تجربه ناخوشایندی از کار با این دستگاه‌ها داشتند، عذر خواهی می‌کنیم. بدانید ما به تمامی بازخوردهای شما توجه می‌کنیم و صدای اعتراض شما را شنیده‌ایم و سعی کردیم تا امروز برای رفع مشکلات بروزرسانی‌هایی را از طریق Windows Update ارایه کنیم. ما همچنان در حال کار بر روی بروزرسانی‌‌های بعدی و حل مشکلات هستیم تا تجربه‌ای بهتر از کار با خانواده سرفیس داشته باشید. برای اطمینان از دریافت آخرین بروزرسانی‌ها، به صفحه پشتیبانی ما از این محصول رفته و راهنمای دریافت و نصب بروزرسانی‌ها را مطالعه کنید.

تیم سرفیس مایکروسافت

تا زمانی که مایکروسافت بروزرسانی رسمی خود را ارایه نداده، راه پیشنهادی بهترین گزینه برای حل این مشکل است.

3 در مورد “عذر خواهی مایکروسافت از دارندگان سرفیس بوک و سرفیس پرو 4”

  1. بله الان فراخوان دادند و قبول کردند که سیستم رو با یک عدد نو عوض کنند. اما برای ما در ایران امکان پذیر هست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH