شرکت خودروسازی تسلا از ضایعات چرم صندلی، کیس آیفون می‌سازد

tesla iphone case

تسلا مدل اس را می‌توان یک خودروی محبوب در آمریکا دانست. خودرویی که به خاطر همین محبوبیتش کمپانی را وادار کرد 50000 نسخه از آن را سالانه تولید کند. تولید این تعداد خودرو نیاز به مواد اولیه فراوانی دارد که در پی آن ضایعات فراوانی هم ایجاد می‌کند.

اما تسلا از آن شرکت‌هایی نیست که بگذارد چیزی هدر برود. این کمپانی اخیرا از چرم‌های اضافه و آن‌چیزی که شاید دیگر کمپانی‌ها ضایعات بنامند، کیس‌های آیفون تولید می‌کند.

این کیس‌ها به قیمت 45 دلار فروخته می‌شود و برای آیفون‌های 6 و 6 پلاس ساخته شده است. کیس‌های مذکور چند مزیت نسبت به دیگر کیس‌ها دارند. اول اینکه چرمند، آنهم چرم صندلی‌های یک خودروی محبوب از کمپانی بزرگ تسلا، دوم اینکه قیمت‌شان مناسب است، زیرا کیس‌های چرم معمولا در آمریکا حدود 50 دلار قیمت دارند. البته نسخه 50 دلاری این کیس‌ها هم موجود است. نسخه‌ای که در آن فضایی برای کارت اعتباری هم در نظر گرفته شده است. کمپانی اعلام داشته که این نسخه از اطلاعات کاربر در برابر ریدرهای آرفید (سامانهٔ بازشناسی با امواج رادیویی) هم محافظت می‌کند.

روی این کیس‌ها می‌توان لوگوی تسلا را مشاهده کرد. جالب است بدانید که این کیس‌ها اولین محصولات جانبی تسلا نیستند که از ضایعات چرم ساخته می‌شوند. پیش از این، شرکت محصولاتی چون دستکش‌های چرم و حوله گلف نیز تولید کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH