برند Honor دو ساله شد (گزارش اختصاصی از چین)

Honor anniversary9

روز گذشته و در مراسمی که در شهر شنزن چین برگزار شد، برند آنر هواوی دو سالگی خودش را جشن گرفت. البته چندی پیش مراسم خبری این شرکت در تهران نیز برگزار شده بود که طی آن، اعلام شد که Honor برندی است که به صورت مستقل کار خواهد کرد و تنها از طریق بازار آنلاین محصولاتش را به فروش می‌رساند؛ محصولاتی که تمرکزشان بیشتر بر روی قشر جوان و علاقه‌مند به دنیای اینترنت و ارتباطات است.

با یکدیگر مروری تصویری و اختصاصی بر روی این جشن سالانه برند آنر می‌اندازیم.

این مراسم ابتدا قرار بود که در استادیوم شهر گوانگجو برگزار شود اما به حومه شهر شنزن در منطقه long gang و استادیوم آن انتقال یافت.

Honor anniversary

غرفه‌های زیادی در سراسر این مجموعه تعبیه شده بود و علاقه‌مندان به برند آنر می‌توانستند تا در آن‌ها حضور داشته باشند.

Honor anniversary16 Honor anniversary14 Honor anniversary13 Honor anniversary12

گوگل به عنوان یکی از شرکای تجاری هواوی و آنر، دارای یک غرفه خیلی ساده و خلوت بود. شاید دلیل حضور کم‌رنگ این غول فناوری، به فیلتر بودنش در چین بازگردد که علاوه بر سایت اصلی، سرویس‌های اصلی آن نظیر جی‌میل، یوتیوب، گوگل مپ و… نیز در چین غیر قابل دسترس هستند.

Honor anniversary2

البته سرویس‌های جایگزین زیادی برای گوگل در چین حضور دارند که معروف‌ترین آن‌ها بایدو است. این شرکت، دارای یک نسخه نقشه مخصوص به چین نیز است که آن را دارای جزئیات بهتر و کامل‌تری نسبت به گوگل مپ می‌داند.

Honor anniversary17

با آنکه برند آنر در چین با دفتر مستقل فعالیت می‌کند، اما بایستی به این نکته نیز توجه داشت که همچنان شریک تجاری و به نوعی زیر مجموعه هواوی است.

Honor anniversary3

برند آنر یک شعار را نیز برای خودش انتخاب کرده بود و آن را «برای شجاعان» می‌دانست. به همین خاطر در یک پیست مخصوص، تعدادی دوچرخه و اسکیت سوار مشغول به انجام حرکات نمایشی بودند که علاقه‌مندان زیادی را نیز در اطراف خودش جمع کرده بود.

Honor anniversary4 Honor anniversary6 Honor anniversary5

از دیگر نکات قابل توجه، توجه این برند به سازه‌های مدرن همچون ربات‌ها بود. به همین خاطر در یک محوطه مانند زمین فوتبال، تعدادی ربات قرار گرفته بود که توسط ۸ گوشی آنر کنترل می‌شد و کاربران می‌توانستند از طریق اسمارت فون‌ها، به بازی کردن بپردازند.

Honor anniversary15 Honor anniversary1

در یک غرفه نسبتا بزرگ، محصولات این برند همچون گوشی‌ها و حتی ساعت مخصوص به کودکان آنر نیز به معرض نمایش گذاشته شده بود.

Honor anniversary8 Honor anniversary7 Honor anniversary10

یکی از نکات جالب دیگر در طی جشن سالانه برند آنر، برگزاری یک سمینار بزرگ خبری بود که در آن از پلتفرم اختصاصی آنر برای سیستم‌های هوشمند خانگی و اینترنت اشیا رونمایی شد.

Honor anniversary18 Honor anniversary11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH