نسخه ویژه و پیشرفته هواوی آنر 7 رسما معرفی شد

روز گذشته در خبری اعلام کردیم که برند آنر کمپانی هوآوی به زودی وارد ایالات متحده آمریکا خواهد شد و این روند جدید را با مدل ویژه‌ای از Honor 7 آغاز خواهد کرد.

Huawei-Honor-7-Review-TI

نسخه ویژه آنر 7 همراه با اندروید 6.0 و جدیدترین نسخه رابط کاربری خاص هوآوی یعنی EMUI 4.0 عرضه خواهد شد.

ورژن جدید آنر 7 از حافظه داخلی بیشتری برخوردار است. در واقع نسخه اصلی آنر 7 با حافظه داخلی 16 گیگابایتی عرضه می‌شود اما این نسخه دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. البته دیگر مشخصات این محصول نظیر صفحه نمایش 5.2 اینچی همراه با وضوح Full HD و چگالی پیکسلی 424 پیکسل در هر اینچ همانند نسخه اصلی است. این اسمارت فون از پردازنده Kirin 935 بهره می‌برد. چیپستی 8 هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و رابط گرافیکی Mali-T628! رم داخلی این محصول نیز 3 گیگابایت خواهد بود و حسگر اثر انگشت نیز بر روی آن وجود دارد.

این دستگاه از یک دوربین قدرتمند 20 مگاپیکسلی در پشت و یک نمونه 8 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. باتری آنر 7 یک نمونه 3100 میلی آمپری است که همراه با یک شارژر جدید و قدرتمند عرضه می‌شود. همچنین آنر 7 برای اولین بار از دکمه جدیدی به نام Smart Key نیز بهره‌مند شده است. البته سیستم صوتی هوشمند جدید هوآوی یکی از قابلیت‌های جذاب این اسمارت فون است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH