مایکروسافت Band 2 در به‌روزرسانی جدید یک ویژگی را از اپل‌واچ به سرقت برد!

Microsoft-Band

ماه اکتبر بود که مایکروسافت از دستبند هوشمند خود به‌نام Band 2 رونمایی کرد؛ طراحی جذاب‌تر، صفحه‌نمایش منحنی و سنسورهای جدید از ویژگی‌های این دستبند هوشمند نسبت به نسل قبلی است. به‌تازگی مایکروسافت اولین به‌روزرسانی را برای این دستبند پوشیدنی منتشر کرده است که یک ویژگی به آن افزوده شده که پیش‌تر در اپل‌واچ شاهد آن بودیم.

مایکروسافت در این به‌روزرسانی حداقل یکی از ویژگی‌‌های اپل‌واچ را در دستبند هوشمند خود کپی کرده است، این قابلیت Moving forward نام‌دارد؛ اگر شما مدت زمان زیادی را نشسته باشید پوشیدنی مایکروسافت به شما اخطار می‌دهد تا بلند شوید و حرکت کنید، این ویژگی پیش‌تر در اپل‌واچ با نام stand up notification وجود داشته است.

در این به‌روزرسانی قابلیتی افزوده شده که به شما کمک می‌کند بتوانید موسیقی درحال پخش در اسمارت‌فون خود را به‌وسیله بلوتوث کنترل کنید، این ویژگی تقریبا در تمام ساعت‌های هوشمند از جمله اپل‌واچ نیز موجود است و به شما قابلیت کنترل موزیک درحال پخش در هر برنامه‌ای را می‌دهد بنابراین شما می‌توانید از طریق دستبند خود به‌راحتی اعمالی از قبیل مکث، پخش و یا تغییر موزیک را انجام دهید.

هم‌چنین در این به‌روزرسانی تعدادی از برنامه‌های Band 2 به‌روزرسانی شده‌اند، برنامه‌های ورزشی این دستبند نیز دچار تغییر شده‌اند و حالا شما می‌توانید تمرین‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا بیشتر به آن‌ها توجه شود.

این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای Band 2 در دسترس است اما تاکنون مایکروسافت در مورد عرضه این به‌روزرسانی برای نسخه اولیه خبری منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH