اپل به‌دنبال ساخت پنل‌های صفحه‌نمایش روشن‌تر و باریک‌تر

apple-new-mac-tv-ads-FSMdotCOM

در حال حاضر تمامی محصولات اپل از نمایشگرهای ساخته کمپانی‌های دیگر استفاده می‌کنند، که از میان آن‌ها می‌توان به سامسونگ، شارپ و یا Japan Display اشاره کرد. از آن‌جایی که اپل دوست‌دارد تمامی سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیازش را خودش تولید کند پس بعید به‌نظر نمی‌رسد که این کمپانی قصد داشته باشد پنل‌های نمایشگر را خودش تولید کند.

گزارش‌های منتشر شده از Bloomberg نشان می‌دهند اپل یک آزمایشگاه سری را در تایوان تاسیس کرده‌است تا روی تکنولوژی نمایشگرها کار کند، بلومبرگ می‌گوید که اپل حداقل 50 مهندس و کارمند را در این آزمایشگاه دارد تا آن‌ها ساخت نمایشگر برای آی‌فون و آی‌پد را انجام دهند. هدف از تاسیس این آزمایشگاه تولید پنل‌هایی سبک‌تر، نازک‌تر و روشن‌تر از چیزی است که هم‌اکنون در بازار موجود است.

گزارشات اخیر نشان می‌دادند اپل قصد دارد در تولیدات سال 2018 خود از نمایشگرهای OLED استفاده کند، بنابراین می‌توان این تصور را داشت که این کمپانی از نمایشگرهای تولیدی خود در محصولاتش استفاده کند، هرچند شایعات دیگری از تولید این نوع نمایشگر توسط سامسونگ سخن می‌گفتند؛ بنابراین به‌هیچ وجه نمی‌توان به‌طور قطعی تولیدکننده پنل‌های OLED مورد نیاز اپل برای سال 2018 را مشخص‌ کرد. لازم به‌ذکر است به‌تازگی خبرهایی مبنی بر تولید GPU اختصاصی توسط این کمپانی نیز منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH