برترین‌های سال ۲۰۱۲ (قسمت سوم)

پس از اینکه در قسمت اول و قسمت دوم، بهترین‌های فن‌آوری را در زمینه دنیای موبایل و تبلت معرفی کردیم، حالا در نهایت نوبت به معرفی بهترین تبلت‌ها و  اسمارت‌فون‌های سال می‌رسد.

بهترین‌ تبلت‌های سال

nexus-7-200-jpg

رتبه اول: Nexus 7

بدون شک برترین محصول امسال در قسمت تبلت‌ها محصول مشترک گوگل و ایسوس یعنی نکسوس 7 بود. نکسوس 7 با پردازنده 4 هسته‌ای قدرتمندش و قیمت خیره کننده، به حق لیاقت چنین جایگاهی را دارد. مسئولان ایسوس جدیدا اعلام کرده‌اند که این تبلت تقریبا هر ماه 1 میلیون کاربر جدید پیدا می‌کند و روند رو‌ به‌ رشدی را نیز طی می‌کند ( توجه داشته باشید که هدف و سیاست از تولید نکسوس 7 هیچ‌گاه تولید محصولی که پرچم‌دار تبلت‌های 7 اینچی باشد نبوده است اما با این حال اقبال عمومی به آن فروش خیره‌کننده‌ای را برای تبلت رقم زده است).

ipad4-1-jpg

رتبه دوم: iPad 4

دایره وسیع نرم‌افزارها و بازی‌های بهینه برای iPadها قطعا آن‌ها را همیشه در لیست بهترین‌ها قرار می‌دهد (حتی اگر نسبت تصویر نچسب 4:3 داشته باشند!). نسل چهارم آی‌پد از سخت‌افزار قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت رتینا نیز بهره می‌برد.

nexus-10-200-jpg

رتبه سوم: Nexus 10

محصول مشترک گوگل و سامسونگ با رزولوشن تصویری که معروف به قاتل رتینا شده است همراه با سخت‌افزار قدرتمندش به راستی لیاقت پرچم‌داری تبلت‌های اندرویدی را دارد. لازم به ذکر است که سیاست قیمت‌گذاری حداقلی گوگل در این تبلت نیز به چشم می‌خورد و این نکسوس با قیمت 400 دلاری از برترین‌های بازار به حساب می‌آید.

بهترین اسمارت‌فون‌های سال

nexus-jpg

رتبه اول: Nexus 4

سفارش گوگل، ساخت ال‌جی و قیمت باور نکردنی 300 دلاری برای یک سوپر فون، قطعا آن محصول را برترین تلفن همراه دوران خودش می‌کند. آی‌تی‌رسان قبلا این محصول فوق‌العاده را بررسی نموده است و شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با آن، نقد و بررسی اختصاصی نکسوس ۴ را از اینجا مطالعه بفرمایید.

iphone-5-200-jpg

رتبه دوم: iPhone 5

محصولی فلزی، بسیار نازک و شیک با برند اپل و دایره‌ای وسیع از نرم‌افزارها و بازی‌ها (هر چقدر هم که دراز باشد!) لیاقت بودن در بین برترین‌های سال را دارد. لازم به ذکر است که دوربین 8 مگاپیکسلی این محصول نیز باعث شده آی‌فون 5 در بین بهترین Camera Phoneهای امسال نیز قرار گیرد.

htc-droid-dna-200-jpg

رتبه سوم: HTC Droid DNA

سخت‌افزاری قدرتمند همراه با صفحه نمایش 5 اینچی با تفکیک‌پذیری Full HD این محصول HTC را به چنین جایگاهی رسانده است. البته لازم به ذکر است که Droid DNA فعلا فقط به صورت قراردادی به فروش می‌رسد و احتمال دارد این محصول را در بازارهای داخلی نبینیم (اما اگر این گوشی وارد شد، قول یک بررسی اختصاصی را به شما می‌دهیم).

galaxy-s3-jpg

رتبه چهارم: Galaxy SIII

اصلا ممکن است لیستی از برترین‌های سال نوشته شود و محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین گوشی سال در آن لیست نباشد؟ Galaxy SIII محصولی با فروش 30 میلیونی و حمایت‌های بی وقفه سامسونگ، توانست این سازنده کره‌ای را در بازار رقابت با اپل به موفقیت‌های چشمگیری برساند. گلکسی اس ۳ یکی از محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین اسمارت فون اندرویدی سال 2012 است.

lumia-920-jpg

رتبه پنجم: Lumia 920

اگر قصد انتخاب محصولی مبتنی بر ویندوز فون 8 را داشته باشید، قطعا سری لومیا‌ها بهترین انتخاب هستند و از بین آن‌ها Lumia 920 برترین می‌باشد. Lumia 920 محصولی است که به طور هم‌زمان تحت نظارت نوکیا و مایکروسافت ساخته شده و بهترین تجربه کار با ویندوز‌فون 8 را به شما می‌دهد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

6 در مورد “برترین‌های سال ۲۰۱۲ (قسمت سوم)”

  1. valy man az shoma gele daram , nemidonam chera be apple ke mirese tike mindazin vali nobate samsong ke mishe an chenan piyaz dagheshooo ziyad mikonid ke khanade fek kone che khabare

    1. علیرضا محمدی

      احتمال بسیار زیاد به خاطر پردازنده 2 هسته ای که داره. به هر حال اینا انتخاب های فون آرنا هست و ما هم قرار نیست ازش دفاعی بکنیم و البته شاید خیلی هاش را هم قابل تغییر بدونیم از دیدگاه خودمون

  2. فعلا که اس 3 و نوت 2 که اینقدر روشون تبلیغ بود با مشکل بورد و حفره های امنیتی مواجه شدند! اس 3 هایی که بین 150 تا 200 روز کار کرده اند، بی دلیل خاموش میشن و تمام! حفره امنیتی سی پی یوهای اکسینوس هم که قاتل اطلاعات و گوشیه، وقتی رفع میشه هم دوربین از کار میفته! بهتره از این به بعد به جای توجه به سرو صداها و تبلیغات، با دقت بیشتری جنس اصیلی رو بخرید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH