پرینتر هوشمند، بدون جوهر و به اندازه کف دست!

LG-PD221-Pocket-Photo شرکت ال‌جی از پرینتر هوشمند و قابل حمل خود (مدل PD221) که جهت چاپ عکس‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد، رونمایی کرد. این چاپگر کوچک یک همراه ایده‌آل برای تلفن‌های هوشمند بوده و به‌صورت بی‌سیم قادر به چاپ عکس‌هایی با کیفیت عالی می‌باشد. برنامه Pocket Photo گوشی‌های هوشمند اندروید به کاربران خود این امکان را می‌دهد که عکس‌های مورد نظرشان را به سادگی ویرایش و سپس در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک قرار دهند.
به گفته مدیر ارشد ال‌جی در این بخش، عکس های چاپ شده بر خلاف عکس‌های دیجیتالی دارای شفافیت و جذابیت بیشتری هستند. به هر حال شما نمی‌توانید عکس‌های دیجیتالی را بر روی دیوار محل کارتان نصب یا به آلبوم عکس خانوادگی خود اضافه کنید؛ مگر اینکه این عکس به صورت فیزیکی وجود داشته باشد. پرینتر هوشمند و سیار ال‌جی چاپ عکس‌های موجود در تلفن‌های هوشمند را به سادگی و بدون هیچ مشکلی امکان پذیرمی‌سازد.
این پرینتر شیک با ابعاد 24×120×72 میلی‌متر و وزن 245 گرم کوچک‌ترین چاپگر هوشمند موجود در بازار است. این محصول با اندازه کوچک خود  به سادگی در یک کیف دستی جای می گیرد. این چاپگر قادر به چاپ عکسهایی تا سایز 7.6×5.1 سانتی‌متر (2×3 اینچ) می‌باشد.
اپلیکیشن Pocket Photo مخصوص تلفن‌های هوشمند است که قابل دانلود از سایت Google Play بوده و با ارابه ابزارهای ویرایشی همچون Cropping، کار ویرایش عکس‌ها را قبل از چاپ بسیار ساده می‌کند.
با استفاده از قابلیت چاپ کدهای QR بر روی عکس،‌ این پرینتر ابزاری ابتکاری برای برقراری ارتباط بین عکس‌های چاپ شده و فضای Online است. کدهای QR از طریق برنامه‌هایی که قادر به اسکن بار کدها هستند، ‌قابل خواندن بوده و می‌توانند دوستان و افراد خانواده را در شبکه های اجتماعی به هم ارتباط دهند.
این محصول دارای فناوری NFC ،Bluetooth و همچنین فناوری چاپ بدون جوهر (Innless printing) از شرکت ZINK است که نیازی به کارتریچ گران قیمت ندارد و با استفاده از حرارت، عکس‌های روی کاغذ مخصوص ZINK را چاپ می کند. همچنین این جوهر سبب ماندگاری طولانی‌تر عکس‌های شما می‌گردد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

2 در مورد “پرینتر هوشمند، بدون جوهر و به اندازه کف دست!”

  1. میشه این فناوری چاپشو برامون بیشتر معرفی کنید! والا با این وضع ما توبه کار شدیم از خرید پرینترمون. کارتریج شارژ نمیشن دیگه مثل قدیما و کارتریج اصل گرونه! و صد البته اگه شارژ بشه کیفیت عکس بالاخره میاد پایین.
    البته اینطور که معلوم شد باید کاغذ مخصوص خرید که حتما اون خیلی گرونه!!! ولی اگه چیزی به عنوان تعویض کارتریج و شارژ نداشته باشه من میخوامش! تا 700 800 تومنم می ارزه اگه بخریش و دیگه خرج کارتریجی نداشته باشه!

    1. پیمان گل‌کار

      همانطوری که حدس زدید این کاغذ است که بایستی مخصوص باشد و به نوعی کارتریج درون خود کاغذ است!! یعنی با فناوری خاصی که در تولید کاغذ بکار رفته، قابلیت ایجاد رنگ‌های گوناگون به وسیله درجات گوناگونی از حرارت بر روی آن وجود دارد که سبب شکل گیری تصویر رنگی بر روی آن می‌شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH