سیستم دریافت پول از خودپرداز بدون نیاز به کارت توسط جیرینگ و بانک مسکن رونمایی شد

روز گذشته و در طی یک سمینار خبری، شرکت جیرینگ از برداشت وجه از طریق خودپرداز بدون نیاز به کارت بانکی رونمایی کرد. البته این کار از طریق همکاری با بانک مسکن میسر شده و از طریق دستگاه‌های ATM همین بانک در دسترس کاربران قرار دارد.

Jiring2

در ارتباط با این ویژگی جدید، خطیبی مدیر عامل جیرینگ گفت: مشترکینی که دارای کیف پول الکترونیکی هستند، با گرفتن شماره ستاره ۷ ستاره ۸ مربع (#8*7*) کیف پول خودشان را می‌توانند تبدیل به پول نقد کنند. مثلا یک فردی که در شهرستان نیاز به پول نقد دارد، با گرفتن این شماره، می‌تواند از کیف پول خود تا سقف مجاز ۲۰۰ هزار تومان پول انتقال دهد. در این ویژگی یک رمز برای ارسال کننده وجه فرستاده می‌شود تا گیرنده وجه به خودپردازهای بانک مسکن مراجعه کرده و پول را با داشتن آن رمز برداشت کند.

پس از خطیبی، نوبت به جعفری، معاون اداره کل بانک مسکن رسید تا در این ارتباط توضیحاتی را ارایه کند. وی در این ارتباط گفت: از سال ۹۱ ما در تمام خودپردازهای خود در کشور سیستم بدون نیاز به کارت برای دریافت وجه را راه‌اندازی کردیم با این تفاوت که در آن موقع این سرویس جدیدی بود که مشتری می‌توانست بدون وابستگی به کارت و تنها با داشتن شماره تلفن مشتری مقصد و دادن یک شماره رمز از حساب خودش برداشت کرده و از کلیه خودپردازهای کشور با شرط داشتن رمز پول را دریافت کند.

Jiring1

در این سرویس جدید که با جیرینگ همراه اول انجام شده،  ما می‌توانیم سرویس همکاری را با پرداخت بدون کارت در اختیار شرکت جیرینگ قرار بدهیم با این تفاوت که از همین سرویس استفاده کند. در این سیستم فقط کافی است که فرد، مبلغ وجه را داده و شماره موبایلش را دهد که پیامک اسال شده و محتوای مورد نیاز برای فرد مورد نظر ارسال می‌شود.

ما خوشحال هستیم که در خدمت شرکت جیرینگ هستیم و حتی سرویس‌های دیگری را هم می‌توانیم در اختیار جیرینگ قرار دهیم. امیدواریم که بخش شارژ ETC را هم در اختیار همراه اول قرار دهیم تا مشتریان بدون آنکه وابسته به کارتی باشند، پرداخت شارژ قبوض الکترونیکی خودشان را هم انجام دهند.

پس از آن مدیر عامل جیرینگ افزود: سرویس‌های دیگری را نیز ما عرضه کردیم که سرویس خدمات اپراتوری است و مشترکین می‌توانند با استفاده از این خدمات، امتیاز وفاداری کسب کنند. در این روش مشترکین اعتباری یا دائمی همراه اول می‌توانند برای همدیگر شارژ ارسال کنند و علاوه بر دریافت ۳۰ درصد شارژ هدیه، با هر ۱۰۰۰ تومان خرید ۱۰ امتیاز دریافت کنند که در قرعه‌کشی‌ها نیز شرکت داده خواهند شد.

دومین سرویسی که در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد، بحث همکاری ما با سایت زودفود بود تا مشترکینی که دارای کیف جیرینگ هستند، بدون نیاز به کارت بانکی از طریق کارت خودشان خرید انجام دهند. معمولا برای خرید اینترنتی نیاز است تا تمام اطلاعات از طریق پورتال اعلام شود که ریسک لو رفتن اطلاعات وجود دارد اما این پروسه را حال می‌شود از طریق کیف پول الکترونیکی خودشان انجام دهند.

ما در آینده نزدیک از اپلیکیشن و اپ استور خودمان هم رونمایی خواهیم کرد. امیدواریم سرویس‌های بهتری را بتوانیم در اختیار مشتریان قرار دهیم.

2 در مورد “سیستم دریافت پول از خودپرداز بدون نیاز به کارت توسط جیرینگ و بانک مسکن رونمایی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH