محصولات ZTE به صفحه‌کلید Fleksy مجهز خواهند شد

ITRESAN-9-94 (20)بسیاری از ما پس از خریداری کردن تلفن‌های هوشمند اندرویدی به سراغ تعویض ساختار صفحه‌کلید آن می‌رویم و در این میان نرم‌افزار کی‌برد Fleksy محبوب‌ترین نمونه به‌شمار می‌شود.

حال سازندگان این صفحه‌کلید اعلام کرده‌اند که کمپانی ZTE در محصولات آینده خود از این صفحه‌کلید ویژه بهره‌مند خواهد بود. به‌این‌ترتیب Fleksy به‌صورت پیش‌فرض به‌عنوان یکی از مزایای موجود بر روی این تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که این امر تنها به افزوده شدن صفحه‌کلید منتهی نخواهد شد و تمامی ایموجی‌ها، تصاویر Gif و سایر امکانات جانبی موجود برای Fleksy نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی محصولات آینده ZTE نصب خواهند بود. این سیستم حتی شامل قابلیت طراحی شخصی تم کاربری نیز خواهد بود تا دست کاربران برای طراحی باز باشد.

مدیر ارشد اجرایی Fleksy که کاستا الفتریو (Kosta Eleftheriou) نام دارد دراین‌باره می‌گوید:

ما متعهد شده‌ایم که تجربه‌ای سریع‌تر و بهینه‌تر از نحوه ورود اطلاعات به تلفن همراه را برای کاربران در سراسر جهان مهیا کنیم. شرکت ZTE یکی از پیشگامان تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و ما از عرضه Fleksy به‌عنوان نرم‌افزار پیش‌فرض بر روی تلفن‌های همراه این شرکت بسیار خرسند هستیم.

در سوی دیگر نیز آدام زنگ (Adam Zeng)، مدیر ارشد اجرایی ZTE درباره این همکاری گفت:

ما به‌صورت منظم در حال مکالمه و مراوده با مشتریان و شرکای تجاری خود هستیم تا بتوانیم مزایای موجود در تلفن‌های هوشمند خود را بهبود بخشیم. در همین راستا نیز به سراغ همکاری با Fleksy رفته‌ایم تا رابط کاربری تایپ آن‌ها را که جوایز متعددی نیز از آن خود کرده، در اختیار گرفته و برای ارایه تجربه بهتری از کار کردن با تلفن‌های همراه خود در اختیار کاربرانمان قرار بدهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH