9 پوسته جدید برای ساعت‌های اندرویدی

ITRESAN-9-94 (18)ساعت‌های اندرویدی و یا به‌صورت کامل‌تر، فناوری‌های پوشیدنی اندرویدی به‌شدت در حال تلاش برای تثبیت موقعیت خود در بازار مصرف هستند. در همین راستا نیز بسیاری از امکانات ارایه‌ شده برای این ابزارها، به خصوصیات ظاهری آن‌ها بازمی‌گردد تا بتوان به کمک ایجاد ظاهر جذاب و متنوع به سراغ جذب محدوده بزرگ‌تری از مخاطبان رفت.

یکی از مواردی که به‌سادگی می‌تواند ساعت هوشمند اندرویدی یک فرد را دست‌خوش تغییر کند، پوسته‌های تصویری پس‌زمینه (watch faces) است. در این میان طراحان حرفه‌ای هرچند وقت یک‌بار برای ارایه پوسته‌های جدید برای ساعت‌های اندرویدی اقدام می‌کنند و به‌تازگی شاهد عرضه 9 پوسته جدید برای ساعت‌های اندرویدی هستیم که توسط طراحان برجسته ساخته شده‌اند.

این پوسته‌ها برای ساعت‌های هوشمندی که با تلفن‌های هوشمند اندرویدی جفت شده‌اند، قابل دسترسی هستند و می‌توان آن‌ها را از استور دانلود کرد. البته کسانی که همراهی از سری آیفون دارند و از این ساعت‌ها استفاده می‌کنند نیز در طول چند روز آینده از این مزیت بهره‌مند خواهند شد.

در تصویر ابتدای متن می‌توانید تعداد 6 عدد از این پوسته‌ها را مشاهده کنید و لیست کامل آن‌ها نیز در زیر آمده است:

Ted Baker
Melissa Joy Manning
Vivienne Tam
Nicole Miller
Y-3
Mango
Zoe Jordan
Harajuku Kawaii
Asics

شایان‌ذکر است که این پوسته‌ها به مناسبت سال نو میلادی عرضه شده‌اند و می‌توان انتظار داشت که با آغاز سال 2016، پوسته‌های دیگری نیز به گزینه‌های در دسترس افزوده شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH