Microsoft Apps به شما کمک می‌کند اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکروسافت را بیابید

Microsoft Apps به شما کمک می‌کند اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکروسافت را پیدا کنید

مایکروسافت در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی برای اندروید ارایه کرده است، در نتیجه به یک اپلیکیشن اندرویدی جدید برای کمک به کاربران در پیدا کردن آن‌ها نیاز دارد. این اپلیکیشن جدید که Microsoft Apps نام گرفته است، یافتن برنامه‌هایی از قبیل Xbox One SmartGlass، OneDrive، Bing Search و مجموعه Office را آسان‌تر می‌کند.

در واقع، پیدا کردن همه این برنامه‌ها با یک جستجوی ساده در پلی‌استور امکان‌پذیر است اما وقتی که مشغله زیادی دارید، Microsoft Apps می‌تواند به شما کمک کند. با این حال، هدف اصلی از ارایه این اپلیکیشن، برجسته کردن اپلیکیشن‌های اندرویدی برای آن دسته از کاربران اندروید است که در حال حاضر از وجود آن‌ها بی‌خبرند.

اگر شما جز طرفداران مایکروسافت هستید (مخصوصا جز کسانی که از ویندوز‌فون مهاجرت کرده‌اند) ممکن است اطلاع نداشته باشید که بسیاری از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی که همیشه از آن‌ها استفاده می‌کردید، روی پلتفرم گوگل نیز قابل‌دسترس هستند.

Microsoft Apps شامل تمام اپلیکیشن‌هایی است که شما انتظار دیدنشان را دارید (مثل چندتایی که در بالا ذکر شد) و همچنین اپلیکیشن‌هایی که مایکروسافت در طول سالیان گذشته آن‌ها را ارایه داده بود مانند Sunrise (که در واقع به‌زودی بسته می‌شود) و Echo Lockscreen.

اگر شما علاقه‌مندید این اپلیکیشن را امتحان کنید و تمامی عناوینی را که مایکروسافت برای اندروید ارایه می‌دهد ببینید، می‌توانید Microsoft Apps را همین حالا از اینجادانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH