قابلیت ترجمه مکالمات به مترجم مایکروسافت افزوده شد

گویا کمپانی مایکروسافت نیز تصمیم دارد برای رقابت با مترجم گوگل (Google Translator) اقدامات جدی‌تری را انجام دهد. گفتنی است که این نوع اپلیکیشن‌ها بیشتر برای سفر‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند. حال مایکروسافت قابلیت جدیدی را نیز به اپلیکیشن مترجم خود افزوده است که مربوط به ترجمه مکالمه می‌شود. چنین ویژگی‌ای را پیش از این در مترجم گوگل شاهد بودیم. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که این قابلیت فعلا زبان‌های ماندرین، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی را پشتیبانی می‌کند.

microsoft-translator

در نگاه کلی، عملکرد اپلیکیشن مترجم مایکروسافت شباهت بسیاری به مترجم گوگل دارد. البته مترجم کمپانی مایکروسافت از همان موتور ترجمه گفتگویی اسکایپ استفاده می‌کند. حال با ارایه این قابلیت، مترجم مایکروسافت هرچه بیشتر به چشم می‌آید و بدون شک در صدد رقابتی جدی با Google Translator است. گفتنی است که کاربران ساعت‌های هوشمند نیز می‌توانند از طریق گوشی این قابلیت را بر روی ساعت خود داشته باشند. مایکروسافت اعلام کرده که مترجمش می‌تواند مکالمات کاربران را ساده‌تر و البته طبیعی‌تر سازد.

مایکروسافت همچنان در تلاش است تا کارایی مترجم خود را افزایش دهد تا در نتیجه ترجمه‌های به‌دست آمده بسیار دقیق باشند. البته آن‌ها از نظرات و ارتباطات کاربران نیز در خصوص افزایش کارایی مترجم خود بهره می‌گیرند. در حال حاضر این اپلیکیشن برای اندروید و iOS عرضه شده است. گفتنی است که فعلا زبان فارسی در لیست زبان‌های این مترجم وجود ندارد.

لینک دانلود: اندروید، iOS

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH