ال‌جی G5 با بدنه فلزی و دوربین دوگانه از راه می‌رسد

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی روزانه اخبار و اطلاعات جدیدی از اسمارت فون‌های مختلف منتشر می‌شود که در این بین ال‌جی G5 نیز یکی از محصولات جنجالی است. حال بعد از انتشار اطلاعات مختلف، شاهد برخی مشخصات این محصول هستیم که توسط یکی از کاربران Reddit با نام mobile-leaks منتشر شده است.

lg-g5-leak

با وجود اینکه در حال حاضر هر فردی می‌تواند اطلاعات این چنینی‌ را از محصولات مختلف سر هم بیاورد، اما اکنون مشخصات منتشر شده نزدیک به حقیقت به‌نظر می‌رسند. گفته می‌شود که این درز دهنده دارای یک نمونه اولیه از پرچم‌دار جدید ال‌جی بوده است که در داخل جعبه قرار داشته و باعث شده طراحی آن به بیرون درز نکند. حال بیایید به سراغ اطلاعاتی برویم که وی در خصوص ال‌جی G5 منتشر کرده است.

ال‌جی G5 بدنه‌ای تماما فلزی خواهد داشت که این فلز نیز از نوع براق خواهد بود و فرد درز دهنده به این موضوع از طریق سوراخ جعبه پی برده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این محصول دارای باتری قابل تعویض توسط کاربر نخواهد بود اما همچنان بر روی آن شاهد شیار microSD خواهیم بود. وی مدعی شده که این محصول می‌تواند یک گزینه عالی برای کاربران ال‌جی G2 باشد که می‌خواهند دستگاه خود را ارتقا دهند.

بر اساس گفته mobile-leaks، ال‌جی G5 از یک نمایشگر ۵.۳ اینچی بهره خواهد بود اما این در حالی است که اطلاعات پیشین حکایت از نمایشگر ۵.۵ یا ۵.۶ اینچی بر روی آن داشتند. از مشخصات سخت افزاری آن می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد که ۳ گیگابایت نیز حافظه رم آن را یاری خواهد کرد. البته این موضوع تاحدودی منطقی به‌نظر می‌رسد و انتظار می‌رود که اغلب پرچم‌داران سال ۲۰۱۶ از این نسخه از پردازنده کوآلکام استفاده کنند.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گفته می‌شود ال‌جی G5 دارای دو دوربین در بخش پشتی خود خواهد بود که یکی از آن‌ها ۱۶ مگاپیکسلی و دیگر ۸ مگاپیکسلی است و البته همچنان شاهد ماژول فوکوس لیزری در کنار این دوربین‌ها هستیم. احتمالا سنسور طیف رنگی نیز در این محصول وجود خواهد داشت. در کنار این موارد، بخش پشتی دستگاه میزبان اسپیکر و سنسور سنجش ضربان قلب نیز خواهد بود.

ال‌جی G5 در بخش جلویی خود از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد اما انتشار دهنده این اطلاعات خبری از وجود اسکنر عنبیه چشم در پرچم‌دار جدید ال‌جی نداده است. همان‌طور که در ال‌جی V10 شاهد بودیم، انتظار می‌رود که G5 نیز دارای سنسور اثر انگشت باشد. گفتنی است که رابط کاربری ال‌جی در این دستگاه دارای اپ دراور (App Drawer) نخواهد بود. از سایر ویژگی‌های ال‌جی G5 می‌‌توان به سنسور مادون قرمز در بخش بالایی دستگاه، یک اسپیکر در بخش پشتی، پورت USB-C و سنسور فشار اشاره کرد. البته فعلا معلوم نیست که این سنسور فشار به فشار هوا حساس است یا میزان فشاری که بر روی نمایشگر اعمال می‌شود.

با این اوصاف ال‌جی نهایت تلاش خود را می‌کند تا پرچم‌دار جدید خود را بی‌رقیب سازد. اما همچنان برای آشنایی با مشخصات واقعی ال‌جی G5 باید تا زمان معرفی رسمی آن توسط ال‌جی منتظر ماند.

1 در مورد “ال‌جی G5 با بدنه فلزی و دوربین دوگانه از راه می‌رسد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH