تصاویر و اطلاعات جدیدی از شیائومی Mi 5 منتشر شد

امروز رندر‌های جدید از سوی چین منتشر شده‌اند که حکایت از Xiaomi Mi 5 دارند. با وجود اینکه این رندر‌ها غیررسمی هستند اما تقریبا می‌توانند تداعی‌گر ظاهر کلی دستگاه باشند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محصول مذکور یک دکمه خانه (Home) بسیار کوچک دارد و البته انتظار می‌رود که در این بخش شاهد سنسور اثر انگشت نیز باشیم.

Xiaomi-Mi-5

بر اساس منبعی که این تصویر را منتشر کرده است، Mi 5 در حقیقت کوچک‌ترین سنسور اثر انگشت را در جهان خواهد داشت و البته در مقابل سریع‌ترین نیز خواهد بود. از لحاظ طراحی کلی این دستگاه شباهت بسیاری به نسخه‌های دیگر Xiaomi دارد و همان‌طور که از رندر‌ها می‌توان دریافت، این محصول از فریم فلزی بهره می‌برد. روی پنل نمایشگر این اسمارت فون یک شیشه 2.5D قرار خواهد گرفت اما به‌نظر می‌رسد که شیشه پشتی دستگاه خمیده و 3D خواهد بود. USB Type-C نیز راه ارتباطی این اسمارت فون چینی است.

اما موضوعی که باید بدان توجه داشت این است که تصاویری که امروز منتشر شده‌اند، هیچ شباهتی به تصاویر گذشته ندارند و با این اوصاف یکی از این تصاویر کاملا نادرست هستند اما فعلا معلوم نیست که کدام یک از آن‌ها شباهت بیشتری به نمونه اصلی دارند.

انتظار می‌رود که Xiaomi Mi 5 از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده کند که این موضوع در شایعات پیشین نیز به‌وفور گفته شده بود. این محصول یک نمایشگر ۵.۲ اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر 1080p یا QHD را ارایه خواهد داد. دوربین پشتی آن ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. البته امکان قرار دادن دو سیم‌کارت نیز روی Mi 5 وجود خواهد داشت. از سایر ویژگی‌های اسمارت فون جدید Xiaomi می‌توان به باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، اندروید مارشملو (۶.۰) و نسخه هفتم از MIUI اشاره کرد.

گفته می‌شود که Mi 5 در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و قیمت آن نیز در حدود ۳۰۸ دلار خواهد بود و نسخه دیگر نیز از رم ۴ گیگابایتی استفاده خواهد کرد و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت خواهد بود که کاربران برای خرید آن باید ۳۵۴ دلار پرداخت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH