به‌روزرسانی اندروید مارشمالو برای اچ‌تی‌سی One M9 منتشر شد

android-6.0-marshmallow-640x403حدود دو هفته پیش بود که اچ‌تی‌سی از طریق یک توییت این موضوع را تایید کرد که چند مدل از اسمارت‌فون‌هایش را تا قبل از پایان سال به اندروید مارشمالو به‌روزرسانی می‌کند. بعد از آن دریافت یک به‌روزرسانی برای One M9 و One A9 تا پایان سال 2015 قطعی شد. حال وعده‌های این کمپانی تایوانی به‌واقعیت پیوسته و به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 برای A9 و اندروید مارشمالو برای One M9 منتشر شده است.

این‌که بالاخره اچ‌تی‌سی جدیدترین نسخه اندروید را برای پرچمدارانش منتشر کرده است بسیار خوب است، اما برای کاربران One M9 اصلا خوشایند نیست که آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی در اولویت به‌روزرسانی قرار نداشته است و پس از سایرین به مارشمالو ارتقا یافته است.

به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 برای One A9 تنها برای نسخه‌های بدون قرارداد در دسترس است و کاربران نسخه‌های قراردادی باید چند هفته‌ای را صبر کنند تا اپراتورهایشان آزمایش‌های لازم را انجام دهند و سپس آن را برای کاربران منتشر کنند.

HTC برای دستگاه‌های بدون قرارداد به‌روزرسانی را به‌طور مستقیم و بدون دخالت اپراتورها منتشر می‌کند، بنابراین اگر شما یکی از نسخه‌های بدون قرارداد One M9 و یا One A9 را دارید می‌توانید همین امروز به‌روزرسانی را دریافت کنید.

Mo Versi یکی از مدیران اچ‌تی‌سی اعلام کرده است انتشار کامل این به‌روزرسانی ممکن است 24 ساعت زمان ببرد، بنابراین اگر این به‌روزرسانی فعلا برای شما قابل دریافت نیست بهتر است کمی صبر کنید و دوباره تلاش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH