معرفی بهترین‌های افزونه کروم

معرفی افرونه‌های مفید و پرکاربرد گوگل کروم (قسمت دوم)

در ادامه معرفی برترین افزونه‌های مرورگر محبوب گوگل کروم در بخش آموزش وبسایت آی‌تی‌رسان در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشبد تا با پنج عدد از دیگر افزونه‌های پرکاربرد این مرورگر آشنا شویم. می‌توانید بخش اول را در لینک زیر مشاهده کنید.

معرفی افرونه‌های مفید و پرکاربرد گوگل کروم (قسمت اول)

Search by Image (by Google)

جستجو بوسیله تصویر یکی از قابلیت‌های جذاب و پرکاربرد موتور جستجوی گوگل است. این قابلیت به این صورت عمل می‌کند که شما تصویری را به موتور جستجو اراپه می‌کنید و گوگل مطالب، تصاویر و اخبار مرتبط با آن تصویر را برای شما پیدا می‌کند. با نصب افزونه کروم معرفی شده، یک دکمه در کنار هر عکسی که شما در صفحات وب مشاهده کنید، اضافه می‌شود و با کلیک بر روی این دکمه می‌توانید مطالب مربوط به تصویر موردنظر را جستجو کنید.

Search by Image (by Google) دانلود

Google Dictionary

این افزونه کروم برای کاربرانی که عادت به مطالعه مطالب و مقالات به زبان‌های خارجی دارند، بسیار مفید است. به جای کپی کردن متن مورد نظر در دیکشنری‌های آنلاین مانند مترجم گوگل، تنها کافی است تا نشانگر ماوس را بر روی کلمه مورد نظر ببرید تا به کمک این افزونه معنی آن کلمه برای شما نمایان شود.

دانلود Google Dictionary

Weather Watcher Live

یک افزونه سبک و مفید برای مشاهده وضعیت فعلی آب و هوای مناطق مورد نظر و نیز پیش‌بینی شرایط جوی و دمایی روزهای آینده!

دانلود Weather Watcher Live

Pic2Pixlr

وبسایت Pixlr یکی ار مفیدترین ابزارهای آنلاین ویرایش عکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر شما هم روزانه با تصاویر و ویرایش آنها سر و کار دارید، این افزونه می‌تواند در سرعت بخشیدن به کارهای شما کمک مفیدی باشد. به کمک این افزونه با رایت کلیک کردن روی هر عکسی در صفحه وب، منوی کمکی به شما نشان داده می‌شود که برای ارسال تصویر به وبسایت Pixlr و شروع ویرایش آن استفاده می‌شود.

دانلود Pic2Pixlr

Pocket

می‌توان به جرات گفت بهترین نرم‌افزار تحت وب برای ذخیره مقالات و مطالعه آفلاین آنها Pocket است. این وبسایت اپلیکیشن خود را بر روی پلتفرم‌های مختلف عرضه کرده و افزونه این شرکت هم برای کروم معرفی شده‌است. با ایجاد یک حساب کاربری در وبسایت Getpocket و نصب این افزونه در مرورگر کروم، می‌توانید به‌راحتی مقالات را ذخیره کنید و بعدا در هر دستگاهی که اپلیکیشن Pocket بر روی آن نصب است، مطالعه کنید.

دانلود Pocket

به طور حتم افزونه‌های مفید بیشتری در مخزن کروم قابل دسترسی است. لیستی که در دو مطلب اخیر به آن پرداختیم تعدادی از افزونه‌های مفید به انتخاب وبسایت‌های معتبر بود. به نظر شما جای چه افزونه‌های دیگری در این لیست خالی است؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH