کالبد شکافی Mate 8؛ شاه‌کار هنری هوآوی

هوآوی امسال در میان تولید کنندگان چینی موفق‌ترین بوده و حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه فروخته، اما این شرکت به این حد قانع نیست و می‌خواهد رتبه نخست دنیا را کسب کند و سودای رقابت با بزرگانی چون اپل و سامسونگ را دارد. گوشی‌هایی که امسال توسط هوآوی تولید شدند، نسبت به نسل‌های قبل بسیار زیباتر و قدرت‌مندتر هستند. مهم‌ترین این گوشی‌ها دو عضو خانوداه میت یعنی Mate S (بهترین طراحی از نظر مردم در آی‌تی کلیپ) و Mate 8 هستند. البته امسال هوآوی واچ هم خوش درخشید و بسیاری از مردم از آن به عنوان زیباترین ساعت هوشمند تا این لحظه یاد کردند.

هوآوی پرچم‌دار جدیدش یعنی Mate 8 را تقریبا یک ماه پیش معرفی کرد. حال تصمیم داریم نگاهی به مشخصات ظاهری و درونی این گوشی داشته باشیم. ظاهر این گوشی بسیار زیبا و جذاب است اما بد نیست نگاهی هم به داخل آن داشته باشیم. با وجود بدنه فلزی باز کردن این گوشی زیاد سخت نیست.

اما قبل از دیدن عکس‌های داخل گوشی به بررسی مشخصات آن بپردازیم. Mate 8 دارای یک صفحه ۶ اینچی با کیفیت Full HD و پنل IPS-NEO LCD، رم پردازشی ۳ و ۴ گیگابایتی (که بسته به نوع حافظه داخلی ۲۳، ۶۴ و یا ۱۲۸ گیگابایت متغیر است)، پشتیبانی از کارت حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت، پردازنده قدرت‌مند کایرین ۹۵۰ (که ساخت خود هوآوی است)، پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و فلاش LED دوگانه با دو رنگ و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اندروید مارشملو و رابط کاربری Emotion UI 4.0 است.

حال برای دیدن نمای بیرونی و داخلی میت 8 تصاویر زیر را ببینید:

1 در مورد “کالبد شکافی Mate 8؛ شاه‌کار هنری هوآوی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH