با قابلیت جدید مرورگر کروم شیب سطوح را بسنجید

برای اغلب ما پیش آمده است که بخواهیم میزان صاف بودن وسیله‌ای همچون میز را بسنجیم و عملا برای انجام چنین کاری نیاز به تراز داریم اما در حال حاضر اسمارت فون‌ها به کمک یک اپلیکیشن چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما هرچه باشد باید آن اپلیکیشن را همیشه به‌صورت نصب شده روی دستگاه خود نگهدارید. اخیرا گوگل قابلیتی را به سیستم جستجوی خود اضافه کرده است که نیاز کاربران را به تراز مرتفع می‌سازد.

Bubble-Level-goolge

برای این که از تراز گوگل استفاده کنید تنها کافی است که یک اسمارت فون با گوشه‌های صاف داشته باشید (تا صاف بر روی سطح بایستد) و مرورگر کروم نیز روی دستگاه شما نصب باشد. حال باید به سراغ اپلیکیشن بروید و جمله bubble level را در نوار جستجو تایپ کنید یا آن را بگویید. اکنون در بالای تمام نتایج به‌دست آمده، یک صفحه سبز رنگ ظاهر می‌شود که در واقع همان تراز است و از طریق آن می‌توانید میزان شیب وسایل مختلف را ‌بسنجید.

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که ممکن است تراز‌های موجود در اسمارت فون‌ها همانند تراز‌های واقعی دقیق نباشند اما هرچه که باشد کار‌ساز هستند و در موارد معمولی می‌توان از طریق آن‌ها وارد عمل شد. نظر شما در خصوص این قابلیت گوگل چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH