یک اپراتور بزرگ، تاریخ عرضه گلکسی S7 را لو داد!

اپراتور بزرگ، تاریخ عرضه گلکسی S7 را لو داد

چاینا موبایل، بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی جهان (با بیش از ۸۰۰ میلیون مشترک) به نظر می‌رسد که پس از افشای اسلایدی از یک سخنرانی مهم داخلی، راز سربه‌مهری را برملا ساخته است. این اسلاید که توسط سایت Slashgear به‌دست‌آمده، پرده از یک عرضه پرشتاب برای گلکسی S7 برداشته است (و احتمالا برای گلکسی S7 پلاس!) و می‌گوید که این مدل در ماه فوریه روانه بازار خواهد شد.

این نشان‌دهنده یک تغییر قابل‌توجه از سال گذشته است که در آن سامسونگ، گلکسی S6 را در ماه مارس معرفی و سپس در آوریل روانه بازار کرد. همچنین این بدان معنی خواهد بود که گلکسی S6 و S6 Edge تنها دارای یک دوره زمانی ۱۰ ماهه بوده‌اند.

اما این خبر چقدر می‌تواند قابل‌ اعتنا باشد؟ من می‌خواهم بگویم که خیلی زیاد! چراکه این خبر با شایعات فزاینده‌ای مبنی بر اینکه سامسونگ می‌خواهد از نسل‌های جدید آیفون پیشی بگیرد، هم‌خوانی دارد.

درواقع سامسونگ، این رویکرد را با گلکسی نوت ۵ که در اوت ۲۰۱۵ عرضه شد، به اجرا گذاشته بود (درست ۱۰ ماه پس از عرضه گلکسی نوت ۴). همین باعث شد که این فبلت، یک ماه از آیفون ۶S پلاس، پیشگام‌تر باشد، درحالی‌که گلکسی نوت ۴ یک ماه پس از عرضه آیفون ۶ پلاس عرضه شد. به طور مشابه، عرضه گلکسی S7 باعث می‌شود که این گوشی ۷ ماه از تاریخ مورد انتظار برای معرفی آیفون ۷ اصلی، پیشگام‌تر باشد.

جالب توجه اینکه به نظر می‌رسد سامسونگ برای عرضه فوریه ۲۰۱۶ از هر سه نوع طراحی مختلف گلکسی S7، انبارهای خود را انباشته است. فارغ از اینکه این گوشی‌ها الهام‌بخش مشتریان می‌شوند و یا آن‌ها را دچار سردرگمی می‌کنند، باید منتظر روز موعود بمانیم. به‌خصوص اگر گلکسی S7 Edge و گلکسی نوت ۶ پدیده‌های پیچیده‌تری در سال بعد باشند.

اپراتور بزرگ، تاریخ عرضه گلکسی S7 را لو داد 2

آیا اطلاعات دیگری نیز از تصاویر درز شده از چاینا موبایل، قابل‌استخراج هست؟ تقریبا بله. طرفداران هواوی (که باعث شگفتی ما با نکسوس ۶P شد) از شنیدن خبر عرضه گوشی فوق‌العاده هواوی میت ۸ در اواخر دسامبر و یا اوایل ژانویه شگفت‌زده خواهند شد و همین‌طور از عرضه گوشی کم طرفدارتر آکسون مینی ZTE.

بنابراین اگر شما یک گلکسی S6 یا S6 Edge را به‌عنوان هدیه دریافت کرده‌اید، ممکن است فروش آن قبل از سقوط قیمت‌ها به دلیل عرضه S7 ایده خوبی باشد. البته همه این‌ها گوشی‌های بی‌نظیری هستند، اما اگر S7 اکثر ویژگی‌های بحث‌برانگیز خود را به نمایش بگذارد، ممکن است که گوشی‌های سال ۲۰۱۵ به‌سرعت دچار کهنگی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH