5 نکته که بهتر است ال‌جی در سال 2016 آن‌ها را رعایت کند

LG-Electronicsسال 2015 برای کمپانی ال‌جی را نمی‌توان یک سال موفق دانست، این عدم موفقیت خصوصا در بخش تلفن‌همراه به‌شدت احساس می‌شود؛ از طرفی پرچم‌دار این شرکت هرچند بسیار نوآورانه بود اما وجود متریال نامناسب و هم‌چنین نداشتن سخت‌افزاری در حد یک پرچمدار سال 2015 باعث شد نتواند آن‌طور که باشد، خوب ظاهر شود.

ال‌جی که متوجه چنین ایرادی در پرچمدار خود شد، سعی کرد با افزایش سطح نوآوری اسمارت‌فونی هم‌چون V10 را عرضه کند؛ هنوز از زمان عرضه این اسمارت‌فون زمان زیادی نگذشته است، هرچند شواهد نشان از فروش قابل قبول این دستگاه دارند اما بازهم نمی‌توان V10 را نجات‌بخش ال‌جی دانست، در ادامه قرار است نگاهی کنیم به 5 کاری که باید ال‌جی در سال 2016 انجام‌دهد تا بتواند موفقیت گذشته خود را به‌دست آورد.

1- کار بر روی رابط‌کاربری

lg uiچند سال پیش اسمارت‌فون‌های ال‌جی هرچند از نظر سخت‌افزار بسیار خوب بودند، اما رابط‌کاربری آن‌ها بسیار پیش‌پا افتاده بود، این مشکل تقریبا پس از عرضه ال‌جی G2 حل شد، پس از G2 رابط‌کاربری ال‌جی سرشار از امکانات و برنامه‌های کاربردی شد و از نظر زیبایی در سطح خوبی قرار گرفت.

در G4 شاهد تغییرات بزرگی در رابط‌کاربری بودیم، اما LG UI هنوزهم نیاز به تغییرات زیادتری دارد. رابط‌کاربری ال‌جی خالی از هرگونه اشکال است اما کاربران دوست‌دارند هرساله ویژگی‌های جدیدی را ببینند، بنابراین بهتر است ال‌جی برای سال آینده با دستی پر از امکانات برای رابط‌کاربری‌اش وارد میدان رقابت شود.

2- یک پرچمدار با سخت‌افزار قدرتمند

lg v10 cameraاگر هم‌اکنون یک ال‌جی V10 را در اختیار داشتم، شاید بزرگ‌ترین ایرادی که می‌توانستم به آن بگیرم، نبود سخت‌افزار قدرتمند و هم‌چنین نرم‌افزار نامنظم باشد. در V10 دو چیز بسیار خوب هستند، یکی هدفون و دیگری دوربین قدرتمند آن! ال‌جی باید این خوبی را به‌تمام قطعات گسترش دهد و مطمئن باشید این را تمامی کاربران می‌خواهند.

نام ال‌جی در سال 2016 باید مساوی با کیفیت صوتی و دوربین باشد و مطمئنا می‌تواند چنین کاری را انجام‌دهد چرا که در V10 بخشی از آن را شاهد هستیم.

3- آزمایشات بیش‌تر برای محصولات تولیدی

LG Watchتمامی محصولات الکترونیکی به‌نوعی دارای باگ هستند، اما اگر قرار است از یک وسیله میلیون‌ها دستگاه تولید شود بهتر است آزمایشات پیش از تولید انبوه را افزایش دهیم تا باگ‌ها را به حداقل برسانیم، محصولات ال‌جی در سال 2015 دارای مشکلاتی بودند که به‌راحتی و با انجام چند آزمایش قابل پیش‌گیری بودند.

نقطه اوج مشکلات ال‌جی در نکسوس 5X بود، از مشکلات صفحه‌نمایش هنگام شارژ رفته تا مشکلات وای‌فای و …، همان‌طور که می‌بینید با چند تست ساده تمامی این مشکلات قابل شناسایی بودند تا بتوان آن‌ها را برطرف‌کرد.

4- حفظ باتری قابل جداسازی و اسلات کارت‌حافظه

lg memory slotال‌جی را می‌توان در زمینه تولید باتری‌های فشرده یک شرکت پیش‌رو دانست، اما معمولا اسمارت‌فون‌های این شرکت از باتری‌های خوبی بهره‌مند نیستند و کاربران از این موضوع رضایت ندارند. گذشته از این‌ها ال‌جی باید بتواند قابلیت بازشدن درب پشتی اسمارت‌فون و باتری قابل تعویض و هم‌چنین اسلات کارت‌حافظه را حفظ کند، زیرا سال 2015 که یک کمپانی اقدام به حذف این قابلیت‌ها کرد، باعث نارضایتی بخشی از کاربرانش شد.

5- اصلاح سیاست‌های قیمت‌گذاری و هم‌چنین یک میان‌رده خوب

lg mobileال‌جی در زمینه اسمارت‌فون‌های بالارده در سطح خوبی قرار دارد، اما همان‌طور که آمارها نشان‌ می‌دهند کاربران به گوشی‌های میان‌رده علاقه بیشتری دارند، بنابراین بهتر است ال‌جی نیز سال 2016 یک میان‌رده خوب با حافظه‌داخلی حداقل 16 گیگابایت، دوربین قابل قبول و هم‌چنین به‌حد کافی زیبایی را معرفی کند.

کمپانی‌هایی هم‌چون ایسوس و موتورولا توانسته‌اند با سیاست‌های قیمتی خود سهم خودشان را در بازار به‌دست آورند، بهتر است ال‌جی میدان را به آن‌ها واگذار نکند، زیرا کاربران اندروید به‌دنبال یک اسمارت‌فون قدرتمند و ارزان قیمت هستند.

2 در مورد “5 نکته که بهتر است ال‌جی در سال 2016 آن‌ها را رعایت کند”

  1. اگر ال جی امسال اسنپدراگون 810 میزاشت روی گوشی های پرچمدارش و باتریشون رو بهتر میکرد عالی میشد پرچمداراش
    البته رابط کاربری در اولویت بعدی قرار داره چون امکانات رابط کاربریش خوبه ولی فقط یکم ظاهر فانتزی داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH