وجود اسکنر عنبیه چشم در سری گلکسی S7 باعث افزایش قیمت آن‌ها خواهد شد

بر اساس گزارشاتی که از سوی لهستان منتشر شده است، سامسونگ تصمیم دارد در پرچم‌دار سال آینده خود قیمت را چندان رقابتی نکند و شاهد افزایش قیمت در این محصول خواهیم بود. البته این موضوع شامل تمام محصولات موجود در سری گلکسی S7 می‌شود.

Galaxy S6 Edge 10

چندی پیش Evan Blass (همان فردی که بیشتر با اکانت توئیتر evleaks@ معروف شده است) اعلام کرد که سامسونگ پرچم‌دار جدیدش را در چهار نسخه عرضه خواهد کرد که در این بین می‌توان به گلکسی S7، گلکسی S7 اج، گلکسی S7 اج پلاس و گلکسی S7 پلاس اشاره کرد.

امروز اطلاعاتی منتشر شده که حکایت از افزایش قیمت در سری گلکسی S7 دارند و دلیل این موضوع نیز اضافه شدن سنسور اسکنر عنبیه است که سامسونگ تصمیم دارد آن را روی پرچم‌داران جدید خود قرار دهد. اگر چنین موضوعی اتفاق بی‌افتد، بدون شک بسیاری از کاربران از آن استقبال خواهند کرد زیرا به‌سادگی قادر خواهند بود تا دستگاه خود را قفل گشایی کنند و دیگر نیازی به قرار دادن انگشت روی سنسور اثر انگشت و روبه‌رو شدن با مشکلات متداول آن نیستند. گفتنی است که عنبیه چشم نیز همانند اثر انگشت در هر فردی متفاوت است و البته استفاده از طرح عنبیه چشم برای قفل‌گشایی باعث ایمن‌تر شدن دستگاه در برابر نفوذ خواهد شد.

چندی پیش نیز تصاویری از قاب‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 پلاس منتشر شد که در آن‌ها دکمه خانه دستگاه به‌شکل مستطیلی بود. انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ، گلکسی S7 را در ۲۱ فوریه، یک روز قبل از نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی کند و بر اساس اطلاعات منتشر شده، در ماه مارس شاهد عرضه این محصول خواهیم بود.

با در نظر داشتن این موضوع، احتمال می‌رود که گلکسی S7 در خرده‌فروشی‌ها ۷۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

1 در مورد “وجود اسکنر عنبیه چشم در سری گلکسی S7 باعث افزایش قیمت آن‌ها خواهد شد”

  1. به نظرم موفق نمیشه
    اولا تا همین الانش به خاطر قیمت از چینی ها داره ضربه میخوره دیگه چه برسه به اس 7
    دوما نمیدونم چرا سنسور عنبیه چشم باید اینقدر قیمت رو گرون کنه چون لومیا 950 هم این سنسور رو داره حالا شاید مال سامسونگ یکم پیشرفته تر باشه
    از لحاظ کاربرد سنسور هم نمیتونم نظری بدم ولی نمیدونم تو شب و تاریکی چطوری کار میکنه
    البته تو بررسی دورج گفته بود سنسور عنبیه چشم لومیا های جدید زیاد خوب نیستن و کاربری در حد تشخیص چهره 4 سال پیش آندروید دارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH