بررسی اپلیکیشن اینستا فالو: با من محبوب شو!

دلیل نامزد شدن شما برای نمایندگی مجلس چیست؟ فکر کردم چون فالوور‌های خیلی زیادی دارم، حتما رای خواهم آورد! این جمله‌ای بود که چند روز پیش در اخبار شنیدیم و البته بسیار تعجب کردیم. اما این یک موضوع واقعی است. در حال حاضر بسیاری از افراد به‌هر دلیل سعی دارند تا تعداد فالوور‌های خود را افزایش دهند و در واقع به‌صورت مجازی محبوب شوند. البته برخی نیز برای بالا بردن نام شرکت خود چنین کاری را انجام می‌دهند. در حال حاضر برنامه‌های زیادی برای افزایش میزان فالوور‌ها وجود دارد که اینستا فالو  نیز یکی از آن‌هاست. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا به‌بررسی این اپلیکیشن بپردازیم.

instafollower (7)

کاربران اینستاگرام از طریق اپلیکیشن اینستا فالو می‌توانند میزان فالوور‌های حساب خود را افزایش دهند. برای شروع کار باید فایل ۱.۹ مگابایتی برنامه را دانلود و روی دستگاه اندرویدی نصب کرد. با اجرای برنامه، صفحه‌ای در خصوص ورود به حساب کاربری اینستاگرام نمایش داده می‌شود که از طریق آن باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید وارد سیستم شوید.

instafollower (1)

همان‌طور که در خود برنامه نیز گفته شده است، این فرآیند کمی زمان‌بر است و گاها چندین دقیقه طول می‌کشد. البته نباید نگران سرقت اطلاعات خود باشید. زیرا شما نام کاربری و رمز عبور را در بستر اینستاگرام وارد می‌کنید و عملا اینستا فالو هیچگونه دسترسی‌ به اطلاعات حساب شما نخواهد داشت. باید بدین نکته نیز توجه داشت که کاربرانی که از طریق فیس‌بوک اقدام به ایجاد حساب اینستاگرام کرده‌اند، در حال حاضر قادر به استفاده از این برنامه نیستند و کاربران حتما باید نام کاربری و پسورد داشته باشند. بعد از اینکه فرآیند ورود را پشت سر گذاشتید، وارد محیط اصلی برنامه خواهید شد که در ابتدا آموزش‌هایی نیز برای راحت‌ استفاده کردن از برنامه نمایش داده می‌شوند.

instafollower (2)

رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و کاربران به‌هیچ وجه در استفاده از آن دچار سردرگمی نخواهد شد. شیوه کار بدین صورت است که شما با دنبال کردن (Follow) کاربران موجود در برنامه، به‌ازای هر فالو ۲ سکه دریافت خواهید کرد و به‌صورت نامحدود می‌توانید سکه‌های خود را با فالو کردن کاربران مختلف افزایش دهید. اما برای اینکه فالوور‌های خود را نیز افزایش دهید باید از طریق سکه‌هایی که به‌دست آورده‌اید، وارد عمل شوید. تنها کافی است که در بخش زیرین صفحه گزینه درخواست فالوور را لمس کنید. حال در بالای صفحه میزان فالوور‌های شما قابل مشاهده است و از طریق نوار لغزنده زیر آن نیز می‌توانید درخواست خود را مبنی بر تعداد مورد نظر سفارش دهید. به‌عنوان مثال دریافت ۱۵ فالوور، ۴۵ سکه از حساب شما کسر خواهد کرد.

instafollower (3)

ما نیز همین میزان را سفارش دادیم که مدتی بعد از طریق بخش گزارش وضعیت حساب (در نوار منو) نشان داده شد که تمام ۱۵ فالوور انجام شده، اما با ورود به اپلیکیشن اصلی اینستاگرام چنین موضوعی وجود نداشت و از ۱۵ فالوور تنها ۸ فالوور ثبت شده بود که این وضعیت کمی عجیب بود!

instafollower (6)

البته در بین کاربران برخی نیز دوست دارند بدون فالو کردن دیگران، میزان فالوور‌های خود را افزایش دهند که از طریق این اپلیکیشن امکان چنین کاری نیز وجود دارد. اما برای انجام چنین کاری باید مقداری پول (بر حسب مقدار سکه مورد نیاز) را از طریق حساب کافه بازار پرداخت کنید تا سکه‌های مورد نظرتان وارد سیستم شود و از طریق آن‌ها فالوور سفارش دهید. البته از دیدگاه‌ها مبالغ در نظر گرفته شده کمی گران بودند.

instafollower (5) instafollower (4)

در نوار ابزار این برنامه نیز بخش‌های زیادی وجود دارد که اغلب کاربردی هستند. البته باید توجه داشت که اگر شما بعد از فالو کردن فردی برای دریافت سکه، مدتی بعد وی را آن‌فالو (unFollow) کنید در این صورت سیستم نیز ۴ سکه به‌ازای هر نفر کاهش خواهد داد. از طریق لینک زیر می‌توانید این اپلیکشین را دانلود کنید.

bazar-logo

16 در مورد “بررسی اپلیکیشن اینستا فالو: با من محبوب شو!”

  1. سلام این برنامه دزد هست ۸هزار سکه من رو خورده الان میگه تخلف کردی و نمیزاره وارد برنامه بشم خواهشمندم مسعولین بازار پیگیری کنند چون اینستا فالو پاسخ ایمیل منو نداد

  2. من مبلغ ۵۰۰۰۰هزارتومان ۵۰۰۰ هزار تا فالور خرید و ۱۹۰۰تا سکه داشتم سفارشم رو هیچ بهم ندادین حتی نمیدونم بلاک کردین که نمی تونم وارد اینستا فالو بشم حتی چند بار برنامه روحذف کردم بازنمیشه وارد شد سفارش هم که برام نمیفرسین یا پول رو پس بدین اینجور درست نیست حق ناس

  3. برنامتون دیگه فایطه ای نداره چون گزینه ی ارسال فالور برای دیگران رو برداشتید نقطه قوت برنامتونو خودتون از بین بردید

  4. سلام به همه احتیاج به راهنمایی دارم شدیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    من اینستا دارم بعد خواستم اینستافالوو رو فعال کنم ازم یوزر و پسورد میخواد
    ولی من که اینستا رو با یوزر و پسورد فعال نکردم فقط شماره تلفنم رو دادم همین
    حالا منظور از یوزر و پسورد چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خواهش میکنم ادمین عزیز یا دوستان محترم جوابم رو بدید همینجا ممنونم

  5. سلام دیروز اکانتم توسط اینستاگرام غیرفعال شد بعد از کلی دردسر اکانتمو پس گرفتم الان ک میخوام وارد برنامه بشم ERR_TOO_MANY_REDIRECTS این رو مینویسه لطفان کمکم کنید ۶۸۰۰تا سکه داشتم:(

  6. سلام میشه همینو بروزشو برای سیستم عامل ios طراحی کنید ممنون میشم
    قیمتاتنون رو هم کاهش بدین ضرر نداره امکان لوگین شدن با چند اکانتم بهش اضافه کنید و سرعت فالوو کردن و برنامه زیاد کنید

    منتظر پاسخ شما هستم

  7. برا خودش از حساب سکه کم میشه
    شیصدتا خورد خورد برا خودش کم شد
    یعنی چی؟
    چه معنی میده؟
    آنفالو هم نکردم…

  8. با سلام
    لطفا نسخه جدید این برنامه رو دانلود و بررسی نموده و اطلاعات این صفحه را بروز کنید .
    با تشکر

  9. سلام ببخشیدیه نفر این برنامه رو هک کرده و تو اینسان سکه هاشو می فروشه ..مگه میشه این برنامه رو هم هک کرد

  10. سلام.من نمیتونم اپیدیت کنم وارد برنامه که میشم میگه باید بروز رسانی شه ولی توبازار نسخه ی بروز رسانی نداره چیکارکنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH